AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg ble litt trist av å se på kranglinga om hvorvidt en bruker virkelig er intelligent eller klok, så hvorfor ikke bare si hvem man liker og hvorfor? Ingen kan si "nei, du liker ikke ham, for han bruker komma helt feil" vel?
Gjest Wanted Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Blir ikke dette nesten det samme som hvem man synes er intelligent da? Man liker jo oftest de samme. Men okey: katten MikeWaters 2.0 Waco MorAase NozMonster Yme Gorgonzola I Grosny Mann42 Muffin26 Hikken Tabris Også er det uendelig mange flere jeg synes virker koselig og søt, men jeg klarer ikke å huske hva de heter..
Sweet77 Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 (endret) Jeg ble litt trist av å se på kranglinga om hvorvidt en bruker virkelig er intelligent eller klok, så hvorfor ikke bare si hvem man liker og hvorfor? Ingen kan si "nei, du liker ikke ham, for han bruker komma helt feil" vel? Nei, men de kan si "Men jeg liker ikke den og den (som du liker) fordi...) Kommer sikkert, bare vent... Red: Ooops, der brukte jeg feil tegn gitt... Endret 23. november 2011 av Flair
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Blir ikke dette nesten det samme som hvem man synes er intelligent da? Man liker jo oftest de samme. Forskjellen er at ingen kan krangle med deg om hvem du liker fordi det er helt subjektivt. Jeg synes det ble mye diskusjon om en bruker virkelig er intelligent eller ikke, noe som ødelegger en ellers koselig tråd.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Nei, men de kan si "Men jeg liker ikke den og den (som du liker) fordi...) Kommer sikkert, bare vent... Ulovlig!
2shy Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Jeg har ikke vært her så lenge, men jeg liker godt KateW og Yme. KateW fordi hun virker som en rakrygget kvinne som tør å stå for den hun er, og Yme fordi han er så søt og god. Sikkert mange andre jeg liker også som jeg ikke husker nicket på her og nå
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Hadde vært enklere å svare på hvem jeg ikke liker, men det vel ikke lov?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Hadde vært enklere å svare på hvem jeg ikke liker, men det vel ikke lov? Nei, du får heller starte en egen tråd om "Brukere du alltid er uenig med" eller noe.
Sweet77 Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Nei, du får heller starte en egen tråd om "Brukere du alltid er uenig med" eller noe. Den fins alt, er på førstesiden NÅ
Gjest Surrehodet Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 Var ikke det en slik tråd for litt siden? Husker jeg ble nevnt da Prøvde å finne den igjen, men lette forgjeves. Jeg syntes Nozmonsteret Odisi Myona Rumle Silvermist Moulu Mortem Rofl Belle og mange fler jeg ikke kommer på i farta, egentlig fortjener de fleste , for selv om vi er uenige åpner vi horisonten til hverandre (som oftest da ) 1
Gjest Katten. Skrevet 23. november 2011 #11 Skrevet 23. november 2011 Jeg savner HunterLady og Brutal_Mann. MikeWaters kunne forsåvidt være mer aktiv. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #12 Skrevet 25. november 2011 Blir ikke dette nesten det samme som hvem man synes er intelligent da? Man liker jo oftest de samme. Men okey: katten MikeWaters 2.0 Waco MorAase NozMonster Yme Gorgonzola I Grosny Mann42 Muffin26 Hikken Tabris Også er det uendelig mange flere jeg synes virker koselig og søt, men jeg klarer ikke å huske hva de heter.. Fin søknad til klikken. Lykke til! 8
Gjest Wanted Skrevet 25. november 2011 #13 Skrevet 25. november 2011 Fin søknad til klikken. Lykke til! CARE!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #14 Skrevet 25. november 2011 Steinar40 liker jeg aller best (velger å være anonym for å unngå den kulingen!). Katten: Har du hengt her siden Brutal_Manns dager?
Gjest Katten. Skrevet 25. november 2011 #15 Skrevet 25. november 2011 Steinar40 liker jeg aller best (velger å være anonym for å unngå den kulingen!). Katten: Har du hengt her siden Brutal_Manns dager? Jeg var faktisk forumhore lenge før Brutal_Mann gjorde sin entre i forumverden. Dette var ikke hans eneste forum.
Gjest Hannee Skrevet 25. november 2011 #16 Skrevet 25. november 2011 (endret) Odisi73 Nozmonster Mynona-83 Margareth Rofl Surrehodet Rumle Varpunen Sebastianen Yvonne Tirkes Giacomo_P Er veldig mange koselige mennesker her Endret 26. november 2011 av Hannee
ludo Skrevet 25. november 2011 #17 Skrevet 25. november 2011 Hmm... jeg liker flere brukere, Nozmonster Katten Yvonne Sebastianen Wanted MorAase Yme
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #18 Skrevet 25. november 2011 Hmm... jeg liker flere brukere, Nozmonster Katten Yvonne Sebastianen Wanted MorAase Yme Steinar40 Katten MorAase Sebastien Cuckold Kamikatze
Gjest uAnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #19 Skrevet 25. november 2011 (endret) Jeg liker Wanted Imli Yme BabyBlue missLynch Niennas Moscato Endret 26. november 2011 av uAnonymBruker
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #20 Skrevet 25. november 2011 Steinar40 Giacomo_P Kamikatze MorAase Sebastien womenwomen Steinar40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå