Gå til innhold

Brukere du liker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt trist av å se på kranglinga om hvorvidt en bruker virkelig er intelligent eller klok, så hvorfor ikke bare si hvem man liker og hvorfor? Ingen kan si "nei, du liker ikke ham, for han bruker komma helt feil" vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke dette nesten det samme som hvem man synes er intelligent da? Man liker jo oftest de samme.

Men okey:

katten

MikeWaters 2.0

Waco

MorAase

NozMonster

Yme

Gorgonzola

I Grosny

Mann42

Muffin26

Hikken

Tabris

Også er det uendelig mange flere jeg synes virker koselig og søt, men jeg klarer ikke å huske hva de heter.. :(

Skrevet (endret)

Jeg ble litt trist av å se på kranglinga om hvorvidt en bruker virkelig er intelligent eller klok, så hvorfor ikke bare si hvem man liker og hvorfor? Ingen kan si "nei, du liker ikke ham, for han bruker komma helt feil" vel?

Nei, men de kan si "Men jeg liker ikke den og den (som du liker) fordi...) Kommer sikkert, bare vent... ;)

Red: Ooops, der brukte jeg feil tegn gitt...:)

Endret av Flair
Skrevet

Blir ikke dette nesten det samme som hvem man synes er intelligent da? Man liker jo oftest de samme.

Forskjellen er at ingen kan krangle med deg om hvem du liker fordi det er helt subjektivt.;) Jeg synes det ble mye diskusjon om en bruker virkelig er intelligent eller ikke, noe som ødelegger en ellers koselig tråd.

Skrevet

Nei, men de kan si "Men jeg liker ikke den og den (som du liker) fordi...) Kommer sikkert, bare vent... ;)

Ulovlig! :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke vært her så lenge, men jeg liker godt KateW og Yme. KateW fordi hun virker som en rakrygget kvinne som tør å stå for den hun er, og Yme fordi han er så søt og god. Sikkert mange andre jeg liker også som jeg ikke husker nicket på her og nå :)

Skrevet

Hadde vært enklere å svare på hvem jeg ikke liker, men det vel ikke lov?

Skrevet

Hadde vært enklere å svare på hvem jeg ikke liker, men det vel ikke lov?

Nei, du får heller starte en egen tråd om "Brukere du alltid er uenig med" eller noe. ;)

Skrevet

Nei, du får heller starte en egen tråd om "Brukere du alltid er uenig med" eller noe. ;)

Den fins alt, er på førstesiden NÅ

Gjest Surrehodet
Skrevet

Var ikke det en slik tråd for litt siden?

Husker jeg ble nevnt da :rodmer:

Prøvde å finne den igjen, men lette forgjeves.

Jeg syntes

Nozmonsteret

Odisi

Myona

Rumle

Silvermist

Moulu

Mortem

Rofl

Belle

og mange fler jeg ikke kommer på i farta, egentlig fortjener de fleste :blomst: , for selv om vi er uenige åpner vi horisonten til hverandre (som oftest da :Nikke: )

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner HunterLady og Brutal_Mann. MikeWaters kunne forsåvidt være mer aktiv.

• Liker 1
Skrevet

Men okey:

katten

MikeWaters 2.0

Waco

MorAase

NozMonster

Yme

Gorgonzola

I Grosny

Mann42

Muffin26

Hikken

Tabris

Også er det uendelig mange flere jeg synes virker koselig og søt, men jeg klarer ikke å huske hva de heter.. :(

Fin søknad til klikken. Lykke til!

• Liker 8
Skrevet

Steinar40 liker jeg aller best (velger å være anonym for å unngå den kulingen!).

Katten: Har du hengt her siden Brutal_Manns dager?

Skrevet

Steinar40 liker jeg aller best (velger å være anonym for å unngå den kulingen!).

Katten: Har du hengt her siden Brutal_Manns dager?

Jeg var faktisk forumhore lenge før Brutal_Mann gjorde sin entre i forumverden. Dette var ikke hans eneste forum.

Skrevet (endret)

Odisi73

Nozmonster

Mynona-83

Margareth

Rofl

Surrehodet

Rumle

Varpunen

Sebastianen

Yvonne

Tirkes

Giacomo_P

Er veldig mange koselige mennesker her :)

Endret av Hannee
Skrevet

Hmm... jeg liker flere brukere,

Nozmonster

Katten

Yvonne

Sebastianen

Wanted

MorAase

Yme

:)

Skrevet

Hmm... jeg liker flere brukere,

Nozmonster

Katten

Yvonne

Sebastianen

Wanted

MorAase

Yme

:)

Steinar40

Katten

MorAase

Sebastien

Cuckold

Kamikatze

Gjest uAnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg liker

Wanted

Imli

Yme

BabyBlue

missLynch

Niennas

Moscato

Endret av uAnonymBruker
Skrevet

Steinar40

Giacomo_P

Kamikatze

MorAase

Sebastien

womenwomen

Steinar40

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...