Gjest Wanted Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 (endret) Vil prøve å ikke få dette til å bli en tråd om hvem man hater og lignende, men jeg vil gjerne vite hvem du oftest er uenig med og hvorfor du føler at du nesten aldri er enig med den/disse brukerne. Kan begynne jeg. - Liquorice. Enig med deg en liten sjelden gang, men som oftest svært svært uenig i nesten alt du sier. BettyBoop28. Du er så til de grader bastant noen ganger at jeg får lyst å filleriste deg :gjeiper: NuppduppJeg synes du minner meg litt om Pippi Langstrømpe. Liten, rampete og liker å henge ut andre. Cuckold Ofte uenig med deg, selv om jeg synes du virker både oppegående og høflig. Irriterer meg også over skrivemåten din. Du bør tilføre mer tegnsetting i dine innlegg. :gjeiper: Ellers er jeg ikke så veldig kjent med alle nickene, men kommer nok flere. Også har du selvsagt de anonyme brukerne. MAKAN til feiginger (ikke alle, men mange av de) !!! Og nei, jeg har ikke hengt ut de to nevnte som dumme eller noen jeg misliker sterkt, det er bare de to jeg oftest finner meg svært uenig med. NO HATE!!! Red.: Kom på flere.. Endret 24. november 2011 av Wanted 4
Rararara Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Jeg har opplevd å være meget uenig med noen i en tråd, for så å dele deres syn på en sak i en annen tråd. Synes ikke noe om å nevne enkeltbrukere. 7
Gjest Surrehodet Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Jeg er ofte uenig med AB, men merkelig nok ganske enig i andre tilfeller. Der er noen her inne jeg ikke gidder bruke energi på å diskutere med, og da bare dropper jeg tråden. Ha en fin dag 2
Gjest Wanted Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Jeg har opplevd å være meget uenig med noen i en tråd, for så å dele deres syn på en sak i en annen tråd. Synes ikke noe om å nevne enkeltbrukere. Er det virkelig så tabu dette temaet? Er det ikke mulig å nevne hvem man ofte har meningskræsjer med uten "å henge de ut"? 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 MorAase Nannette BettyBoop + mange andre.......... 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Jeg er opptatt av hva som skrives, ikke hvem som skriver. 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Jeg er faktisk ofte uenig med deg, Wanted. Men det er ett tema vi er ganske enige i, men husker ikke hvilket. Er mulig det er Fotballfrue. En annen jeg er veldig mye uenig med er Waco, men igjen finnes det ting vi er enige i. Er mange jeg er uenig med i noen tilfeller, og enig med i andre. Kan ikke egentlig si at det er en eneste bruker jeg er utelukkende uenig med her inne. 1
Gjest Wanted Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Jeg er faktisk ofte uenig med deg, Wanted. Men det er ett tema vi er ganske enige i, men husker ikke hvilket. Er mulig det er Fotballfrue. En annen jeg er veldig mye uenig med er Waco, men igjen finnes det ting vi er enige i. Er mange jeg er uenig med i noen tilfeller, og enig med i andre. Kan ikke egentlig si at det er en eneste bruker jeg er utelukkende uenig med her inne. Hehe, flotte greier. Jeg går forresten ut ifra at de fleste oppegående, voksne mennesker klarer å forstå at man ikke utelukkende er uenig med en og samme bruker hele tiden. Jeg er også enig med noen av de jeg nevnte i noen saker, men som oftest ikke. De man liker og ofte er enig med er sikkert også de man en og annen gang er uenig med. Men det er jo så mye lettere å få fram hvem man er mest enig med.
Gjest imli Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 Eg tykkjer det er heilt greitt å seie kven ein er usamde med, det er jo ikkje det same som å seie at dei er idiotar eller at ein mislikar dei. Og klart, sjølv om ein er oppteken av kva som skrivas og ikkje kven som skriv, merkar ein det jo viss det er brukarar som ein ofte er usamde med. Eg er så godt som alltid usamd med BettyBoop28, men det er eg nok ikkje åleine om Tykkjer ho er ganske artig likevel, då. Sebastianen er eg veldig usamd med innanfor politiske diskusjonar, i alle fall, sjølv om han absolutt framstår som kunnskapsrik og flink. Elles er det fleire. Mellom anna Katten i sex-diskusjonane, og han andre "sex-eksperten", hugsar ikkje kva han heitte. 5
Eudyptula Skrevet 23. november 2011 #11 Skrevet 23. november 2011 Akkurat nå må jeg bare si Steinar40... 5
Klematis Skrevet 23. november 2011 #12 Skrevet 23. november 2011 Jeg er som regel uenig med MorAase og BettyBoop28. Og av og til veldig uenig med Imli og Nuppa_, men en god del ganger enige med de også 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 Katten(spesielt diskusjonene om sex), Raven Emerald, Consensio(spesielt i kroppstrådene)..Flere også, men kommer ikke på i farta. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #14 Skrevet 23. november 2011 womenwomen - hun jeg blir mest provosert av i alle fall. Håper for guds skyld hun prøver å provosere og tuller litt med oss.. 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #15 Skrevet 23. november 2011 Sebastianen - poliisk og greier ikke å ta han seriøst pga. dårlig skrivestil. BettyBoop28 - den sier seg vel selv. Womenwomen - er så drittlei den selvforherligende *"#$!#&/%&/=/(&/%$%!!!! Mest med tanke på hvordan det hun skriver påvirker unge. MorAase - men der hender det jeg er enig noen få ganger Cuckold - Både fordi jeg er uenig i hva han skriver, men og fordi han greier aldri å begrense seg, bare gjentar seg selv i milelange innlegg. Nuppdupp Så er det enkelte yngre brukere jeg er veldig uenig med fordi de tror de vet alt, men i virkeligheten vet de ingenting. Ja, også TS da. 6
Gjest Madelene1 Skrevet 23. november 2011 #16 Skrevet 23. november 2011 Er det virkelig så tabu dette temaet? Er det ikke mulig å nevne hvem man ofte har meningskræsjer med uten "å henge de ut"? Jeg er uenig med deg. (men bare ang denne tråden.) :gjeiper:
Caramela Skrevet 23. november 2011 #17 Skrevet 23. november 2011 Katten. Steinar40. BettyBoop28. Womenwomen. 3
Lusitano Skrevet 23. november 2011 #18 Skrevet 23. november 2011 Katten. Steinar40.BettyBoop28. Womenwomen. Seriøst? Synes ikke han er kontroversiell på noen som helst måte. I blant fleiper han sikkert (f.eks i forhold til risgrøt), men stort sett forfekter han sunne og gode holdninger. 1
Gjest MorAase Skrevet 23. november 2011 #19 Skrevet 23. november 2011 Tror ikke jeg skal nevne noen da de ville tatt det som en ære at undertegnede ikke er enig med dem. Jeg vil heller spore av litt og si enda en gang at Waco er den største og søteste sukkerklumpen på hele KG 1
Caramela Skrevet 23. november 2011 #20 Skrevet 23. november 2011 Seriøst? Synes ikke han er kontroversiell på noen som helst måte. I blant fleiper han sikkert (f.eks i forhold til risgrøt), men stort sett forfekter han sunne og gode holdninger. Det er vel disse fleipene jeg ikke helt forstår Ser i et annet forum at folk flest anser han som en av de mest intelligente brukerne her inne, jeg er tydeligvis kjerringa mot strømmen 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå