Gå til innhold

Hva koster det å tilbringe barnevogn på norwegian for spebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?Hva er prisen på å bringe barnevogn for spebarn,uten sete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratis. :)

Frå Norwegian

Barn under 2 år

Barn under 2 år kan ha med seg inntil fem kilo innsjekket bagasje, i tillegg til bilsete og barnevogn/sportsvogn uten ekstra kostnad. Uten eget flysete, kan ikke barn under 2 år ha med kabinbagasje utover mat for konsum under flyreisen. Småbarn (2-11år) med eget sete kan ha barnevogn og bilsete uten ekstra kostnad.

(Google: Norwegian barnevogn ;))

• Liker 1
Skrevet

Det skal være gratis, ja, men de prøver seg. Vi måtte faktisk betale bagasjen for jenta vår på 1 1/2 sist vi reiste. Var veldig overrasket, og sa jeg hadde lest på nettsiden deres at det var gratis, men damen i skranken påstod hardnakket at dette ikke var sant. Og jeg hadde ikke noe nett tilgjengelig der og da, og var pent nødt til å betale for å bli sjekket inn. :-(

Skrevet

Har oxo funnet ut at det er gratis med frakt av barnevogn.men vi får se da...

Forresten.1 kolli er som en koffert?Max vekt 20 kg?dumt spørsmål,men,men

Skrevet

Ja, 1 kolli er 1 koffert (eller 1 bag/sekk) ;)

Max vekt er vel 20 kg hos Norwegian, men dette står når du bestiller også.

Skrevet

Det skal være gratis, ja, men de prøver seg. Vi måtte faktisk betale bagasjen for jenta vår på 1 1/2 sist vi reiste. Var veldig overrasket, og sa jeg hadde lest på nettsiden deres at det var gratis, men damen i skranken påstod hardnakket at dette ikke var sant. Og jeg hadde ikke noe nett tilgjengelig der og da, og var pent nødt til å betale for å bli sjekket inn. :-(

Da hadde jeg blitt passe irritert tror jeg.

Men hvis du tok vare på kvitteringen kan du jo bare be om å få pengene refundert, samtidig som du ber dem sørge for at damene som sitter i skranken er skikkelig opplært på dette, og forholder seg til de reglene de har på nettsidene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...