Gå til innhold

Hvor mange voksne hvite menn er det i verden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter og skrive essay og vil gjerne ha med hvor mange hvite, voksne menn det er i verden. Det skulle vise seg og ikke være så lett å finne ut av. (helst hvor mange av dem som er friske, heterofile og har jobb også men det ble iallefall vanskelig å finne ut av.) Det er litt viktig for hovedpoenget i essayet mitt og jeg blir takknemlig for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først må du vel definere hvit og voksen, så må du lete opp befolkningstall og se på sammensetningen for hvert land og dele på 2. Så kan du se på arbeidsdeltagelsen fra ulike land og bruke det som et ugangspunkt for mange av dem som er i jobb.

Dernest kan du trekke fra 5-7% som er homofile og kanskje enda 10-20% som er syke og vips er du i mål! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må du vel definere hvit og voksen, så må du lete opp befolkningstall og se på sammensetningen for hvert land og dele på 2. Så kan du se på arbeidsdeltagelsen fra ulike land og bruke det som et ugangspunkt for mange av dem som er i jobb.

Dernest kan du trekke fra 5-7% som er homofile og kanskje enda 10-20% som er syke og vips er du i mål! :)

Fryktet kanskje at det skulle være litt vanskelig ja...Hater matte og statestikk så dette er virkelig oppgaven for meg. Skitt au.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...