Iset Skrevet 13. desember 2003 #1 Del Skrevet 13. desember 2003 jeg er sånn i himlandes tvil... nå er det 2 mndr siden fødselen og jeg må jo snart begynne å bruke prevensjon (har ikke hatt sex enda, venter litt til). men jeg vet ikke hva jeg skal bruke. vil helst ikke bruke hormonpreparater, da jeg reagerer veldig lett på dem, + jeg vil ha nestemann om ikke så altfor lenge (et par år til). hva går dere på, og er dere fornøyde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest! Skrevet 13. desember 2003 #2 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg reagerer også lett på hormoner (har prøvt 3 typer p-piller - reagerte på alle). Bruker nå kondom, og det funker helt fint! Du skal jo dessuten bare bruke dem en liten periode, før du skal prøve igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #3 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva med lady-comp eller baby-comp? http://www.buenaventura.no/ kjenner ikke til de personlig (har ikke behov for prevansjon), men om jeg skulle trenge det en dag tror jeg de haddeblitt første valget i tillegg til kondom (Condomi, kjøper ikke RFSU siden det er en av hovedinntekskildene til Ottar :?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå