Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2002 #1 Del Skrevet 18. mai 2002 Laget en side i Frontpage. jeg har lagt alt inn på FTP, men bildene kommer ikke frem på siden. Hva har jeg kodet galt...jeg har forsøkt meg frem , med det har ikke kommet på en løsning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. mai 2002 #2 Del Skrevet 18. mai 2002 Det er helt umulig å forstå problemet ditt. Damer må bli flinkere med å spesifisere hva som er galt, f eks nevner du ikke feilmeldinger du får, hva slags side du vil uploade til, om det er passordproblemer eller om du rett og slett er ei dame som har behov for å snakke litt denne natten. Waco som har fjortenhundre besøkende til ftp-serveren sin etter at han la ut SW2 og Spiderman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2002 #3 Del Skrevet 18. mai 2002 *kommenterer ikke det som ikke har med tråden å gjøre* , men jeg kan godt forklare det nærmere om det er noen her som kan hjelpe meg... Jeg har lagt alle bildene mine ut som jeg bruker på siden min inn i imagemappen på FTP serveren jeg bruker. Det er bare noen av dem som kommer fram på siden når jeg henter den i nettleseren. De andre kommer da altså ikke frem. Det er akkuratt samme adresse på bildene når jeg sjekker egenskapene (unntatt bildenavnet da...) Så der har du problemet mitt i bedre klartekst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 19. mai 2002 #4 Del Skrevet 19. mai 2002 Om du gir oss URL'en til sidene dine så er det nok enno lettare for oss å hjelpe. No kjenner eg ikkje FrontPage, men prøv å sjekke følgjande: - At du refererer til korrekt namn - dvs. pass på store og små bokstavar; Bilete.jpg er ulikt bilete.JPG - At du ikkje refererer til harddisken din (Har fått med meg at det har vore eit problem for andre.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå