AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg bruker løsvipper relativt ofte, og bruker Duo vippelim. Naturlig nok setter det seg litt rester av lim på vippene mine når jeg tar dem av for kvelden, og dette sliter jeg med å få bort! Det nytter ikke med øysminkefjerner med olje, så det ender med at jeg prøver å "skrape det av med neglene - noe som gir et dårlig resultat, i tillegg til at jeg jo mister MANGE vipper på det viset! Men det kan umulig være bra for vippene å ha små klumper etter lim igjen, med tanke på at jeg jo bruker det ganske ofte. Hva fjerner du/dere med??
Wonders Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 helt samme som deg. Jeg trodde duo skulle være så fin, men når limrestene er der i flere dager... Den gjennomsiktige fra H&M liker jeg best asså. Rart, men sant. 1
Djungelvrål Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Har du prøvd punktvipper? De etterlater ikke limrester. Men jeg setter dem på etter jag har lagt mascara da..kanskje det er derfor. Setter du løsvipper rett på nakne vipper sitter nok limen bedre.
Wonders Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 punktvipper snur og vender på seg hele tiden. Basen er for liten, slik at de ikke sitter pent... Jeg har prøvd, men det er vanskeligere og mer jobb... 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Ts her... Må bare spørre samme spørsmål igjen siden jeg ikke har fått noe svar..?
AloeVera Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Det skal finnes en egen limfjærner for dette formålet Denne f.eks. Selv sliter jeg ikke med dette og bruker også duo vippelim. Drar av meg vippene og fjerner mascaren med vanlig sminkefjerner. Limet detter også av da hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå