Mann 42 Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 http://www.youtube.com/user/RoyZimmerman#p/u/66/MyE5wjc4XOw
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Ikke er jeg kristen. Eller religiøs på noen annen måte. Ikke har jeg problemer med engelsk og ikke mangler jeg humor. Jeg hører at folk i salen ler, men jeg skjønner ikke hva de egentlig ler av. Alt han sier er jo så obvious. Billige poenger, liksom. Men det kan jo hende det andre materiellet hans er bedre? Synes du selv at dette er veldig morsomt, Mann42? Eller er det bare sånn at man ler av poengene hans fordi man er enig i det han sier på en måte? Kanskje på samme måte som man gapskratter av Bill Maher når han gjør narr av alt som har med religion å gjøre? Jeg gjør forøvrig ikke det heller. Jeg synes Maher er patetisk. Det hele virker rett og slett litt panisk på meg.
Mann 42 Skrevet 23. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2011 Ikke er jeg kristen. Eller religiøs på noen annen måte. Ikke har jeg problemer med engelsk og ikke mangler jeg humor. Jeg hører at folk i salen ler, men jeg skjønner ikke hva de egentlig ler av. Alt han sier er jo så obvious. Billige poenger, liksom. Men det kan jo hende det andre materiellet hans er bedre? Synes du selv at dette er veldig morsomt, Mann42? Eller er det bare sånn at man ler av poengene hans fordi man er enig i det han sier på en måte? Kanskje på samme måte som man gapskratter av Bill Maher når han gjør narr av alt som har med religion å gjøre? Jeg gjør forøvrig ikke det heller. Jeg synes Maher er patetisk. Det hele virker rett og slett litt panisk på meg. Ja, jeg har stor sans for Roy Zimmerman. Det var derfor jeg linket til en video på kanalen hans, i stedet for å legge inn et videovindu. Takk for at du tok deg bryet med å fortelle at du ikke mangler humor og at du ikke likte videoen. Syns du Roy Zimmerman burde ha vært litt mer subtil i sin satire over Jerry Fallwels uttalelse om at 11. sept var langt på vei homsenes skyld? Og over de andre amerikanerne som tror på Jerry Fallwels gud, som Phelps-familien? Du vet de som stiller opp i begravelsene til homoer og andre de mener har vendt seg fra Gud (Ved siste telling var det ALLE andre enn dem selv). Jeg syntes dette var en morsom vinkling på dette.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Jeg innrømmer gladelig at jeg slo av midt i videoen så jeg ikke fikk med meg alt. Kanskje jeg skal gi ham en ny sjanse
Mann 42 Skrevet 24. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2011 Jeg innrømmer gladelig at jeg slo av midt i videoen så jeg ikke fikk med meg alt. Kanskje jeg skal gi ham en ny sjanse Det morsomste er jo slutten, der Roy går i rette med Fallwells Gud, og sier ham noen velvalgte ord.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Ok, jeg får gi fyren en sjanse til da. Kanskje se på noe av det andre han har også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå