AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Jeg leter etter en bilderedigeringsside som jeg har brukt før. Man laster opp et bilde på siden, og velger hva man vil gjøre med det. Tror man kan velge mellom å klippe det til og andre rariteter, og den redigeringen jeg har pleid å bruke, der man klikker på venstre del av skjermen for å tilføre bildet forskjellige effekter. Man kan velge mellom å ha svart/hvitt, varme farger, kalde farger, gammeldags effelt o.l. Dersom man vil velge mellom alle mulige valg må man betale, men man får mye gratis også. Hvilken internettside kan det være?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Nai. Det er et sted man ikke må dele bildene sine. Mener det var noe i navnet som: "z" eller "izzy", eller et-eller-annet... Hm... Det var svart bakgrunn på skjermen mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Mange har brukt det på face-profilbildene sine. Takk for svar forresten!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Når jeg skal lare bildet står det "save and share" på save-knappen. Jeg vil ikke dele bildet på picnik slik at alle kan se det, men betyr det bare at jeg lagrer det personlig og at jeg kan velge å dele det?
kakemonsteret Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Nai. Det er et sted man ikke må dele bildene sine. Mener det var noe i navnet som: "z" eller "izzy", eller et-eller-annet... Hm... Det var svart bakgrunn på skjermen mener jeg. Man må ikke dele bildene sine på picnik. Jeg har kun prøvd det ved å gå via picasa, men har ikke delt bildene på noen måte. Mange har brukt det på face-profilbildene sine. Takk for svar forresten! Har en FB-venn som bruker noe som heter Imkimi eller noe sånt, kan det være det?
kakemonsteret Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 (endret) Når jeg skal lare bildet står det "save and share" på save-knappen. Jeg vil ikke dele bildet på picnik slik at alle kan se det, men betyr det bare at jeg lagrer det personlig og at jeg kan velge å dele det? Jeg prøvde med et bilde av en lue nå, uten å gå via picasa. Det står "save and share" oppe på siden, men når du skal lagre, så står det kun "save photo" under "save to computer". Kan ikke forstå at bildet mitt ble lagret noe annet sted enn på min pc. Man må opprette konto der som man ønsker at picnik skal lagre bildene. Det er egne knapper for å dele på picasa web albums, twitter, flickr, facebook og photobucket Endret 23. november 2011 av kakemonsteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå