AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Hei. Jeg har aldri brukt kondom før under sex så har ikke mye erfaring med den, men har nå skaffet kondomer (sikkerhetsgrunner.) Tester litt her, vet dette er en "for alle" type kondom, siden det var en gratis tjeneste. Den er veldig trang, eller jeg får den på men det er trangt, men liksom ikke helt ned, den sklir litt opp igjen, og ja jeg vet jeg gjør det rett har lest manuelen. Det som er, jeg prøvde på en agurk, å da gikk den helt på uten problem, og holdt seg der, lett å ta på. Prøver igjen på min, men nei, mye verre å få den nedover, noe som forundrer meg. Jeg har da ikke en agurk, så det skulle jo vert lettere... Hadde jeg vert for tynn, skulle jo kondomen vert slappere på, sier seg selv (si en penn hehe), derfor gikk jeg utfra at på noe større ville den gli lettere av, men på agurken går den jo fint.. så jeg skjønner ikke helt. Den går på, er liksom bare at jeg kjenner det er veldi trangt, å vanskeli å få på, må presse, og at den vil litt opp når jeg prøver å få den helt på, istedenfor å sitte stram og fast som på agurken. Noe jeg også stusser over er at agurken er 12, en agurk i min erfaring ser jo ut som en veldi tjukk pikk, mens min er 13 (omkrets).. Noen som skjønner hva dette er egentlig ? Gir ikke helt mening for meg, hvorfor den er så trang på min men ikke på en agurk. Er foresten 13cm omkrets.
tweet Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Jeg tror det har noe med at agurken har to ender. Det har forhåpentligvis ikke kuken din Det finnes også flere varianter og størrelser på kondomer som kanskje passer bedre for deg. Den kondomen du har testet, hadde jeg ikke brukt under sex... virker ikke trygt, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Jeg tror det har noe med at agurken har to ender. Det har forhåpentligvis ikke kuken din Det finnes også flere varianter og størrelser på kondomer som kanskje passer bedre for deg. Den kondomen du har testet, hadde jeg ikke brukt under sex... virker ikke trygt, for å si det sånn. Det var en halv agurk, så det er bare en ende. Det som er så rart. Er trangere å få på min, men den sitter bedre på agurken.. hva er logikken her ? Skjønner ikke bære.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Agurken er vel trolig stivere enn penisen din, og huden beveger seg på andre måter enn skallet på en agurk. Ikke det at jeg vet hvorfor det ikke fungerer for deg, prøv en annen størrelse (grande, magnum osv) 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Agurken er vel trolig stivere enn penisen din, og huden beveger seg på andre måter enn skallet på en agurk. Ikke det at jeg vet hvorfor det ikke fungerer for deg, prøv en annen størrelse (grande, magnum osv) Ikke misforstå, det fungerer, ganske fint faktisk. Jeg bare stusser meg over, mest fordi jeg ikke klarer å se grunnen til det, men bare forskjellen, at den går helt fint på agurken å sitter der, mens på min er den vanskeli å få på, og sklir litt opp når jeg presser den helt ned på penisen, ingen biggie. Og som sagt at jeg føler at agurken er større, men det er jo rart hvis den sitter trangere på meg, er du enig der ? Det sagt, tror du har et poeng i det at den beveger seg annerledes enn huden gjør, og er hardere.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Kondomene fra gratiskondomer er veldig små
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå