AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Det er mye usikkerhet rundt det å ha sex. Vi må jo blottstille oss helt for et annet menneske og vise oss nakne og ikke minst til en viss grad prestere i senga. Jeg vil tro at de fleste føler en viss usikkerhet rundt sex, men det blir sjelden snakket om. Er kanskje litt "tabu". Hvorfor ikke snakke litt om disse usikkerhetene slik at flere skjønner at det egentlig er ganske vanlig? Hva gjør deg usikker i senga?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Som mange andre menn går nok usikkerheten mest på om jeg klarer å tilfredsstille dama og prestere godt i senga.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Jeg har hatt en skade i kneet mitt. Dette har gjort til at jeg har mistet endel muskelmasse i beina,og dermed holder jeg ikke ut så lenge,når jeg rir en mann. Føler at jeg unnskylder meg når jeg sier grunnen,føler at de tenker : yeah right lizzom.. Det gjør meg usikker i senga..ellers har jeg blitt riktig så frimodig med årene
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Som mange andre menn går nok usikkerheten mest på om jeg klarer å tilfredsstille dama og prestere godt i senga. Jupp.. ikke minst er gjennomsnittsstørrelsen virkelig godt nok ? Det er noe som plager meg, at kanskje jeg egentlig ikke er stor nok, som de hadde foretrekt da.. å det er noe jeg gjerne vil vite, for å føle meg mer sikker og bra i senga. Om man ikke er sikker på det, så føler man seg kanskje ikke helt okay med sexen heller, med den mistanken at man ikke er stor nok.. det er jo vanskeli å vite, når ingen sier noe. Å poenge er ikke å vere størst, ikke for meg, men å vite at man faktisk er der hvor dama er godt fornøyd, ikke bare at ho syns den er helt greit å akksepterer det. Jeg kan jo gå ut ifra at jeg har gjennomsnittsstørrelsen å vurdere basert på det, men jeg vet jo ikke om den i realiteten gjør en dame "godt fornøyd", størrelse messi. Så er liksom like langt. De sier de er fornøyd, men jeg har vanskeli for å ta folk på ordet, spesielt når det kommer til selvbilde mitt. (15 cm, 13cm omkrets.)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Usikkerheter rundt å tilfredstille dama, komme for kjapt er en nedtur. Penis størrelse er også en bekymring, selv om hun mener jeg er stor så tenker man om hun ville hatt det bedre med større?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Jeg har hatt en skade i kneet mitt. Dette har gjort til at jeg har mistet endel muskelmasse i beina,og dermed holder jeg ikke ut så lenge,når jeg rir en mann. Føler at jeg unnskylder meg når jeg sier grunnen,føler at de tenker : yeah right lizzom.. Det gjør meg usikker i senga..ellers har jeg blitt riktig så frimodig med årene Du må ikke bli usikker av den grunn! Har selv en kjæreste som har hatt en skade i kneet sitt, og han gikk gjennom en stor operasjon for en stund siden. Han holder heller ikke så veldig lenge ut i for eksempel doggy, hvor han må stå på knærne. Og en eventuell sexpartner/kjæreste burde jo forstå at du ikke holder ut like lenge på grunn av skaden og mangel på muskelmasse! Så ikke la det gjøre deg usikker!
von Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Jeg er mest usikker på om han syns kroppen min er bra nok...litt teit å tenke det når han først går så langt som å ha sex med meg, men sånn er det bare. Klarer heldigvis å legge det fra meg så snart vi er " i gang".
danbanan Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Jupp.. ikke minst er gjennomsnittsstørrelsen virkelig godt nok ? Det er noe som plager meg, at kanskje jeg egentlig ikke er stor nok, som de hadde foretrekt da.. å det er noe jeg gjerne vil vite, for å føle meg mer sikker og bra i senga. Om man ikke er sikker på det, så føler man seg kanskje ikke helt okay med sexen heller, med den mistanken at man ikke er stor nok.. det er jo vanskeli å vite, når ingen sier noe. Å poenge er ikke å vere størst, ikke for meg, men å vite at man faktisk er der hvor dama er godt fornøyd, ikke bare at ho syns den er helt greit å akksepterer det. Jeg kan jo gå ut ifra at jeg har gjennomsnittsstørrelsen å vurdere basert på det, men jeg vet jo ikke om den i realiteten gjør en dame "godt fornøyd", størrelse messi. Så er liksom like langt. De sier de er fornøyd, men jeg har vanskeli for å ta folk på ordet, spesielt når det kommer til selvbilde mitt. (15 cm, 13cm omkrets.) [/quote Signere denne her og jeg har omtrent samme størrelse selv!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 jeg tenker alltid "tenk om det kommer luft inn der nede når vi da tror han sikkert jeg fiser". det er min største skrekk. så føler jeg må forklare det etterpå. overraskende nok sier noen "Å?" 1
Gjest Heloise Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 Alt, kroppen min, meg, bevegelser, dissing, lyder, prestasjon, tja. Alt! 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #11 Skrevet 23. november 2011 Kroppen min gjør meg mest usikker. Ikke pupper i det hele tatt, det er verst. Og litt ekstra fett, og disserompe. Selv om gutten liker kroppen min, så vet jeg jo at det finnes tusenvis av jenter med bedre kropp. Men jeg prøver å akseptere at det er slik jeg er blitt.
Gjest Survival Skrevet 23. november 2011 #12 Skrevet 23. november 2011 (endret) Når man har en partner man stoler på, man elsker og er helt trygg på, blir sexen det samme - trygg, bekymringsfri og fantastisk Det er i hvert fall min erfaring. Endret 23. november 2011 av Survival 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 Når man har en partner man stoler på, man elsker og er helt trygg på, blir sexen det samme - trygg, bekymringsfri og fantastisk Det er i hvert fall min erfaring. TS her, Det har du nok rett i. Men ville starte en tråd for å vise at de aller fleste har noen usikkerheter rundt sex. Det er faktisk helt normalt...
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #14 Skrevet 23. november 2011 Jeg har ikke spesielt med usikkerheter nå med kjæresten - men har det generelt. Og han merket det straks jeg kledde av meg på kroppspråket mitt - selv om jeg ellers var selvsikker og ikke nevnte noe om det. Og det bunner stort sett i en grunn; brystene mine. De er noe asymmetriske, og har et relativt stort areolaområde. Utover det henger de ikke, er helt OK størrelse til min vekt. Likevel så er dette noe som ville gjort at jeg legger litt lokk på hemningene med en ny person - og jeg tror aldri helt på at noen kan syes det er fint eller OK. Veide mer enn idag en periode, og da dabbet sexlysten bort av selvtillitsmessige grunner. Jeg sa aldri nei, men jeg følte meg sterkt ukomfortabel med kroppen min. Om kjæresten min lå bak meg og tok på magen ble jeg avogtil helt gråtkvalt, og måtte virkelig skjerpe meg for at han ikke skulle merke noe. Var jo veldig synd, for han brydde seg virkelig ikke - og jeg gikk jo glipp av mye bra sex. Nå er det helt annerledes - men jeg vet at dersom jeg hadde vært singel hadde jeg nok vært ganske oppmerksom på dette puppegreiene dessverre, selv om nok ingen andre enn meg hadde brydd seg nevneverdig. Selv synes jeg det er helt underlig at menn med 15 cm peniser er usikre på det - jeg kunne ikke tenke meg noe bedre, but then again; sånn tenker sikkert menn om mine pupper
Gjest Raindrops Skrevet 23. november 2011 #15 Skrevet 23. november 2011 Jeg kan ikke komme på noen usikkerheter når vi har kommet så langt som til sengen, da instiller jeg meg bare på at han tydeligvis har lyst på meg, og flytter fokuset over til det som skjer. Men jeg kan være veldig usikker både før og etterpå, og det gjelder alt mulig. Etterpå har jeg foreksempel en tendens til å overanalysere det som har skjedd, og finne småting som jeg burde gjort annerledes. Jeg er også usikker på om det faktisk var godt for han og hva han egentlig tenker. Det er utrolig irriterende. Men nå som jeg har vært i et forhold en stund ha de tankene heldigvis sluppet taket 1
Skylines Skrevet 23. november 2011 #16 Skrevet 23. november 2011 Da jeg var singel var det puppene, øyekontakt underveis og utseendet nedentil. I forholdet jeg er i nå, er det andre greit, men underlivet mitt får ingen studere..
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #17 Skrevet 23. november 2011 Puppene mine, de henger litt pga vektreduksjon..
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #18 Skrevet 23. november 2011 Før jeg gikk til sengs med min nye partner 1. gang var min selvtillit på bunnen etter utallige år med et mildt sagt tragisk sexliv. Jeg trodde ikke kroppen min fungerte normalt da jeg ikke hadde hatt sexlyst på så mange år.. I tillegg hadde jeg kun hatt en partner, så jeg hadde overhodet ikke erfaring i følge mitt eget hode. Heldigvis løste det seg ganske raskt, og nå nyter jeg den delen av livet
Gjest Wanted Skrevet 23. november 2011 #19 Skrevet 23. november 2011 At det skal komme avføring på penisen hans under analsex. Men det har skjedd noen ganger og han tar det kjempefint. Men jeg liker det overhodet ikke, men må vel innse at slikt kan skje flere ganger dersom man har en del aktivitet der bak (kan tolkes forskjellig, I know). Ellers finnes jeg ikke usikker, tror jeg. Ikke i det forholdet jeg er i nå.
Erotisk Flukt Skrevet 23. november 2011 #20 Skrevet 23. november 2011 Jeg finnes ikke usikker i senga. I forhold til noe som helst. For meg fungerer den seksuelle arena som en scene. Det kan være litt nervøsitet, spenning og adrenalin før man skal "opptre", men da går det hele på instinkter og alt som har med usikkerhet er helt fraværende. -Domino
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå