Gjest Fuglehue Skrevet 13. desember 2003 #1 Skrevet 13. desember 2003 jeg kjøpte gave til han i dag som har bursdag i morra hipp hipp hurra, og han hadde gått og studert alle objekter i butikken og funnet fram til hva jeg hadde kjøpt! Vil ikke gå nærmere innpå dette da noen her på forumet kjenner meg ved fornavn og skal prøve å ødelegge mest mulig, MEN da han sa han fant ut av det begynte jeg å glise og le og tror jeg har avslørt meg alltid ALLTID jeg tror han har satt et skjult kamera på meg for spionasje.
Jotunjenta Skrevet 13. desember 2003 #2 Skrevet 13. desember 2003 Hærregud, kan umulig være gøy å kjøpe gave til en sånn fyr... :o Kan du ikke bare droppe hele gaven, da? DET hadde han vel ikke reknet med, tenker jeg.
Gjest Fuglehue Skrevet 13. desember 2003 #3 Skrevet 13. desember 2003 Er du mongo eller? han er ikke en SÅNN fyr tror du han er en SÅNN fyr eller? Bølle.
Midnattsol Skrevet 13. desember 2003 #4 Skrevet 13. desember 2003 nei da får du bare ha det så godt da...
Gjest Fuglehue Skrevet 13. desember 2003 #5 Skrevet 13. desember 2003 her var det jaggugitt julestemning! Nisser!!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2003 #7 Skrevet 13. desember 2003 EEEEEEEEEEr deeeeeeeeet muuuuuuuulig????????????? Noen mennesker egger opp til krangel uansett........ GOD JUL!!!!
Jotunjenta Skrevet 13. desember 2003 #8 Skrevet 13. desember 2003 Er du mongo eller? han er ikke en SÅNN fyr tror du han er en SÅNN fyr eller? Bølle. Om jeg er mongo? Så langt der i fra. Hvilken fyr er han da? Og hvordan er forholdet mellom dere? Det høres jo litt snodig ut. Først kjøper du gave til han, så er du forbanna på han, og så forsvarer du han. Veldig agressivt. Dere fortjener sikkert hverandre. Ha en riktig koselig jul! 8)
Gjest lurven Skrevet 13. desember 2003 #9 Skrevet 13. desember 2003 tipper ogaboga ike er så veldig gammel
Gjest Tex Skrevet 14. desember 2003 #10 Skrevet 14. desember 2003 Kjipt å kjøpe gave til synske folk, da! Enig med Ogaboga, jeg. Det er som med småsøsken. Man kan fint banke dem selv, men nåde de andre som prøver seg....
Gjest Brunhilde Skrevet 14. desember 2003 #11 Skrevet 14. desember 2003 tipper ogaboga ike er så veldig gammel Tror du har helt rett, lurven, men gir det henne rett til å "snakke" så totalt respektløst til andre? Ung alder bør ikke bli en unnskyldning til å slippe å bruke folkeskikk og sunn fornuft!
Gjest Fuglehue Skrevet 14. desember 2003 #12 Skrevet 14. desember 2003 Hei og hopp jeg bare tuller, men det er da enkelte som ikke takler slikt så da får jeg bare beklage på det groveste. Nei jeg er 18 år det er ikke gammelt, og jeg skriver vel litt "yngre" her enn jeg oppfører meg. Liker dere ikke, er det ikke verre enn å bare la vær å lese/svare mine innlegg, ka?
Gjest Fuglehue Skrevet 14. desember 2003 #13 Skrevet 14. desember 2003 Kjipt å kjøpe gave til synske folk, da! Enig med Ogaboga, jeg. Eller sleipe folk som studerer butikkhyllene på outland... Det er som med småsøsken. Man kan fint banke dem selv, men nåde de andre som prøver seg.... Takk tex jeg er glad du ikke er så nærtakende. Det er bare min form for humor. Som jeg hører i det virkelige liv har jeg en ekstrem tørr form for humor, og ingen andre enn noen få gidder å le av meg. får vel bare skifte personlighet jeg da *leeeeeeeeer* *knis* *fnis*
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2003 #14 Skrevet 14. desember 2003 Slettet. Hege (mod.) http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0
la Flaca Skrevet 14. desember 2003 #16 Skrevet 14. desember 2003 En del som får ut frustrasjon og sinne her får´n si! Utrolig hvordan man kan greie å egle folk på seg, eller hur OgaBoga?
Cand alt Skrevet 14. desember 2003 #17 Skrevet 14. desember 2003 Unødvendig svar! Ja, helt unødvendig, du trenger da ikke skrive alt vi tenker
Barbie Skrevet 14. desember 2003 #18 Skrevet 14. desember 2003 :oops: Gubben klager alltid på at jeg snakker for mye! Begynner dere også nå da?
Gjest Fuglehue Skrevet 14. desember 2003 #20 Skrevet 14. desember 2003 Takk barbie du er en varm sjel her i jula eller noe i den duren. Men seriøst, når meg og typen den 18 har vært sammen i et halvt år, er det siste som får meg til å tvile på at han "vil hanskes med meg" en stakkarslig liten gjest. Kan det være den samme gjesten som ga ut personlige opplysninger mon tro?
Anbefalte innlegg