Gå til innhold

Har tydeligvis et stort problem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei, saken er denne:

Har vært sammen med samme mann i mange år. Jeg har slitt lenge, lenge før for å klare å få orgasme. Redningen ble å begynne å bruke vibrator. Nå klarer jeg komme mens han er inni meg mens jeg bruker den. Så har det blitt til atjeg bruker den hver gang da, siden jeg ellers ikke kjenner noenting, eller bare syns det er litt ubehagelig.. Men nå er mannen min lei av at jeg bruker det, og sier at "alle andre" har jo sex uten, så hvorfor kan ikke vi det. Så kommer han med sure miner og bare ligger og himler med øynene når jeg tar den frem. Så i dag ble det en liten krangel når han spurte om jeg kunne la vær og jeg sa at jaja, hvis du vil at jeg ikke skal få ha noe godt så. Enda med at jeg avbrøt hele driten og marsjerte ut av rommet.

Jeg skulle jo selvfølgelig ønske selv også at jeg hadde mye lettere for å ha det godt og å komme. Men jeg klarer det såvidt med meg selv, og har ingen sjans til å lære han AKKURAT hvordan han skal gjøre! Så hva syns dere vi skal gjøre? Skal jeg bare begynne å ha, for meg, dårlig sex??

Hilsen frustrert :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei, saken er denne:

Har vært sammen med samme mann i mange år. Jeg har slitt lenge, lenge før for å klare å få orgasme. Redningen ble å begynne å bruke vibrator. Nå klarer jeg komme mens han er inni meg mens jeg bruker den. Så har det blitt til atjeg bruker den hver gang da, siden jeg ellers ikke kjenner noenting, eller bare syns det er litt ubehagelig.. Men nå er mannen min lei av at jeg bruker det, og sier at "alle andre" har jo sex uten, så hvorfor kan ikke vi det. Så kommer han med sure miner og bare ligger og himler med øynene når jeg tar den frem. Så i dag ble det en liten krangel når han spurte om jeg kunne la vær og jeg sa at jaja, hvis du vil at jeg ikke skal få ha noe godt så. Enda med at jeg avbrøt hele driten og marsjerte ut av rommet.

Jeg skulle jo selvfølgelig ønske selv også at jeg hadde mye lettere for å ha det godt og å komme. Men jeg klarer det såvidt med meg selv, og har ingen sjans til å lære han AKKURAT hvordan han skal gjøre! Så hva syns dere vi skal gjøre? Skal jeg bare begynne å ha, for meg, dårlig sex??

Hilsen frustrert :(

Synes han må bare akseptere det. Du er ikke pliktig til å ha sex sammen med han. Du kan praktisere kunn solo sex...

Han også.

Ingen tvang å ha sex sammen. Dersom det ikke gir begge noe..

Ingen kan tvinge deg til å ha sex som du oppfatter som dårlig.

Dere må finne en mellomting. Hvis ikke ryker nok forholdet snart. Dårlig sex fører til mange samlivsbrudd. Sikkert en av de vanligste årsakene til at man går lei av partneren.

Skrevet

Har problemer med å forstå kvinner helt, dere sier alti "skal ikke jeg få ha det godt?", det er greit nok. Men at dere tar såpass lite hennsyn selv, at det ikke slår dere engang, hvordan det føles for den andre parten ? Ligger jo i ordene "skal ikke jeg få ha det godt ?" meg meg meg meg meg, egoisme. Det forklarer seg jo selv at han ikke er god nok, da hadde du vel ikke trengt vibratoren, og som han sa, alle andre har det.. men dere kan ikke, sikkert en skikkeli selv-tillit booster for han. Har ikke probleme selv, blir bare pisst av å lese sånnt, kvinneli egoisme deluxe. Og ikke vri det til at vi er egoister, poenge er "Hvordan tror du det føles for han ? " Svar.

• Liker 1
Skrevet

hvis du ønsker å bruke vibrator for å komme under sex så bør du få lov til. du kan jo evt fåreslå for han at han også ikke får lov å oppnå orgasme å se hvor fornøyd han blir av det.(ikke for å være slem mot han på noen måte, men for å gi han en mulighet til å skjønne hva han vil stjele fra deg)

Skrevet

Har problemer med å forstå kvinner helt, dere sier alti "skal ikke jeg få ha det godt?", det er greit nok. Men at dere tar såpass lite hennsyn selv, at det ikke slår dere engang, hvordan det føles for den andre parten ? Ligger jo i ordene "skal ikke jeg få ha det godt ?" meg meg meg meg meg, egoisme. Det forklarer seg jo selv at han ikke er god nok, da hadde du vel ikke trengt vibratoren, og som han sa, alle andre har det.. men dere kan ikke, sikkert en skikkeli selv-tillit booster for han. Har ikke probleme selv, blir bare pisst av å lese sånnt, kvinneli egoisme deluxe. Og ikke vri det til at vi er egoister, poenge er "Hvordan tror du det føles for han ? " Svar.

så derfor skal ho heller ha ræva sex?

omg

• Liker 4
Skrevet

Det er vel ikke annet du kan gjøre enn å satse på at Erotisk Flukt-Domino og Katten kommer og "vekker din vagina til live" snart. :filer:

• Liker 10
Skrevet

så derfor skal ho heller ha ræva sex?

omg

Seriøst, voks opp.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst, voks opp.

unnsyld språkbruken da, men ho sa jo sex uten orgasmen var ubehalig bland anna....

hva er din løsning?

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror det føles helt jævlig for selvtillitten hans. For det er jo aldri han som gir henne orgasme, men egentlig vibratoren...he he kinkig og pussig situasjon. De har liksom sex hver for seg, ikke sammen.

Men, når han har valgt henne, så må han vell bare akseptere henne slik hun er...

Ble jeg sammen med en maratonn mann som aldri kom i mål nesten. Dersom jeg valgte han, måtte jeg bare holde ut problemet hans også. Er jo lite han kan gjøre med det selv.

Skrevet

Du bør melde deg på sexkurs for å få flere måter å lære deg å få orgasme på enn bare ved vibrator, lese sexbøker eller oppsøke sexolog. Du har nok sannsynligvis vibratoravhengighet, og det er vel egentlig ikke så veldig rart at han reagerer? Hvordan hadde du følt det hvis eneste måten han fikk orgasme på var via en vibrator og ikke pga deg..?

Her trengs det samarbeid og gjensidig empati, ikke at han blir sett på som et monster!

• Liker 1
Skrevet

Du bør melde deg på sexkurs for å få flere måter å lære deg å få orgasme på enn bare ved vibrator, lese sexbøker eller oppsøke sexolog. Du har nok sannsynligvis vibratoravhengighet, og det er vel egentlig ikke så veldig rart at han reagerer? Hvordan hadde du følt det hvis eneste måten han fikk orgasme på var via en vibrator og ikke pga deg..?

Her trengs det samarbeid og gjensidig empati, ikke at han blir sett på som et monster!

hvis han ikke hadde klart å få orgasme på egenhånd i utgangspunktet, hadde jeg ikke følt meg ille...... :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Ja men jeg får jo orgasme pga han også. Det er mye bedre å ha sex med han enn uten han. Med bare meg og vibratoren er det ikke så godt. Får mye bedre orgasmer når han er inni meg. Har prøvd å sagt dette til han.. Jeg KAN komme uten med meg selv, men det tar lang tid og jeg MÅ gjøre akkurat sånn og sånn.. Sånn har det alltid vært.. Har prøvd å "lære han" dette, men det går ikke. :(

TS

Skrevet

Ee mellomting da? Noen ganger uten vibrator i ny og ne uten, og heller godt med glidemiddel om det blir ubehagelig?

Jeg har ikke problemer med å få orgasme, hverken alene eller sammen partner. Men det er ikke slik at jeg må komme hver gang; av og til er det digg å ha sex uten egen orgsame som mål, gangske enklet fordi man da lettere får til å fokusere på partnerens nytelse. Det kan kanskje være greit for mannen din at han av og til er i sentrum , og ikke alltid må gjøre "slik og sånn" fordi det er det som fungerer for deg? Kanskje han har lyst til å av og til gjøre det noe helt annet?

Skrevet

Ee mellomting da? Noen ganger uten vibrator i ny og ne uten, og heller godt med glidemiddel om det blir ubehagelig?

Jeg har ikke problemer med å få orgasme, hverken alene eller sammen partner. Men det er ikke slik at jeg må komme hver gang; av og til er det digg å ha sex uten egen orgsame som mål, gangske enklet fordi man da lettere får til å fokusere på partnerens nytelse. Det kan kanskje være greit for mannen din at han av og til er i sentrum , og ikke alltid må gjøre "slik og sånn" fordi det er det som fungerer for deg? Kanskje han har lyst til å av og til gjøre det noe helt annet?

Ja, problemet er bare at det ikke er godt I DET HELE TATT liksom.. Jeg må stimulere klitoris skikkelig for å få noe ut av det. Men joda, jeg kan jo bare gjøre det.. Men jeg vil ihvertfall ikke tilbake til å fake at jeg syns det er godt, det gjorde jeg i alt for mange år.

TS

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner jo at det går på selvtilliten hans, men det er jo ikke din feil at det er vondt for deg. Skjønner godt at du nekta sex uten, jeg hadde fortsatt med det..

Skrevet

Jeg skjønner jo at det går på selvtilliten hans, men det er jo ikke din feil at det er vondt for deg. Skjønner godt at du nekta sex uten, jeg hadde fortsatt med det..

Ja, men han må jo forstå at når jeg nesten ikke klarer det selv, så klarer ikke han det heller. Jeg har tross alt onanert i sikkert 10 år, og fortsatt er det like vanskelig. Derfor må han jo forstå at det ikke har med han å gjøre! Det er rett og slett bare så vanskelig jeg er :( Men når jeg bruker vibrator og har sex med han så syns jeg det er dritgodt, og det viser jeg jo. Skulle da tro han likte at jeg likte det da?

TS

• Liker 2
Skrevet

Problemet ligger kanskje ikke bare i din orgasme her? Hva med hans opplevelse av sexen? Jeg skjønner faktisk godt at det ikke er særlig stas for han at vibratoren må være med HVER gang, og om du ikke får orgasme så er det liksom ikke verdt å ha sex i det hele tatt?

Om det er ubehaglig for deg å ha samleie uten samtidig å bruke vibratoren; ta nå i hvertfall å gi ham en skikkelig omgang med munnen i ny og ne; uten at han må "prestere" med samleie etterpå.Synes ikke det er formye forlangt av hverken en mann eller kvinne det å av og til bare få, uten å måtte gi. Jge tror ikke jeg hadde trivdes særlig godt med et sexliv som alltid var på den andres premisser.

Skrevet

Jeg bruker også vibrator når jeg har sex med kjæresten. Ikke hver eneste gang, men som oftest. De eneste gangene jeg ikke bruker den er om den ikke har batteri eller ikke er tilgjengelig, eller eventuelt om det bare er en kjappis hvor orgasme/kos ikke er så viktig.

Det er ikke dermed synd på kjæresten min, og jeg er ingen egoist ;) Vi er derimot begge opptatt av at den andre skal ha det godt, og orgasme er jo veldig godt. Jeg får ikke orgasme uten vibrator, det går bare ikke. Det har ingenting med ham å gjøre, og det vet han.

Hadde han også trengt hjelpemidler for å klare å få en orgasme hadde jeg da godtatt det.

- Jente 24

• Liker 2
Skrevet

Problemet ligger kanskje ikke bare i din orgasme her? Hva med hans opplevelse av sexen? Jeg skjønner faktisk godt at det ikke er særlig stas for han at vibratoren må være med HVER gang, og om du ikke får orgasme så er det liksom ikke verdt å ha sex i det hele tatt?

Om det er ubehaglig for deg å ha samleie uten samtidig å bruke vibratoren; ta nå i hvertfall å gi ham en skikkelig omgang med munnen i ny og ne; uten at han må "prestere" med samleie etterpå.Synes ikke det er formye forlangt av hverken en mann eller kvinne det å av og til bare få, uten å måtte gi. Jge tror ikke jeg hadde trivdes særlig godt med et sexliv som alltid var på den andres premisser.

Ja, jeg er jo oppriktig lei meg for at jeg ikke er enklere å ha med å gjøre. Og jeg suger han ofte uten at vi har samleie.. Så jeg er ikke noen heks akkurat! Men merker jeg blir ganske lei meg av dette her, så vennligst ikke prøv å fremstill meg som ei egoistisk kjerring. Men vi snakka om det i dag og det viser seg at litt av problemet er støyen fra vibratoren.. Vi har nemlig en baby som sover på rommet og han klarer ikke slappe av når den bråker fordi han blir redd ungen skal våkne. Og det skjønner jeg jo, selv om h*n aldri har våknet før av oss.. Men ingen av oss er sure nå ihvertfall. Kanskje det bedrer seg når ungen flytter på eget rom.

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...