Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg kjenner virkelig at jeg får panikk nå! Lurer på om jeg har mistet =( Er nok ikke langt på vei, men vi har prøvd så lenge! Har kjent litt på ømme bryster å kvalme. I går når jeg og samboeren min hadde sex begynte jeg å blø vanvittig mye, det bare rant ut av meg. Og i dag har jeg fått mye mørke brunt utflod, tykt(beklager detaljene). Har ikke kjent noen smerter. Er det noen andre som har opplevd det samme?? Setter pris på all tilbakemelding!

Endret av gjest usikker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke gi deg noe godt svar dessverre. Kontakt legen din i morgen så du får målt hcg med noen dagers mellomrom. Lykke til!

Skrevet

Når testet du positivt da? Det er ikke bare mensen som har kommet da, syklusen din som er litt på tur? Ømme bryster og kvalme alene er ikke nok til å påvise graviditet.

Om du har mistet vil en graviditetstest være positiv noen dager/uker fremover, så du kan jo sjekke på denne måten. Dersom du tar en graviditetstest i morgen/overimorgen og den er negativ har du ikke vært gravid. Om du har fått en positiv graviditetstest og nå blør mye ville jeg dratt til legen og fått blodprøve med noen dagers mellomrom, slik Murmely skriver.

Skrevet

Hmm, det kan høres litt ut som om en SA, men det kan man jo ikke vite.

Hvis du tenker mye på det, kan du jo ta en graviditetstest. HCG-nivået vil være i kroppen din i noen dager, så den vil i så fall slå ut positivt.

Skrevet

Hvor lenhe er hcg i urinen etter spontan abort? Fikk i dag positiv test på urin, men de så ikke noe på Ul :(

Skrevet

Hvor lenhe er hcg i urinen etter spontan abort? Fikk i dag positiv test på urin, men de så ikke noe på Ul :(

Kommer ann på hvor tidlig man mister. Mister man tidlig kan hcg være ute etter timer/dager, mister man senere har man hcg i urinen i ukesvis.

Det du må gjøre er å ta blodprøve nå, og en ny en om noen dager. Da får du et sikkert svar. Gjorde de ikke det når du tok ultralyd?

Skrevet

Jo tok hcg var 335 så tror ikke jeg mistet :)

Skrevet

Jo tok hcg var 335 så tror ikke jeg mistet :)

335 er veldig lavt, det er på dette nivået få dager etter at egget har festet seg, rett etter tidspunkt for ventet mens. Men det kan jo være at alt er i orden, og at du bare er veldig tidlig i svangerskapet.

Det som bekrefter at alt er i orden er ny blodprøve om 2-4 dager. HcG dobler seg annenhvert døgn, det vil si at man forventer at du har HCG på ca 660 to dager etter at den blodprøven ble tatt.

Skrevet

Skal ta ny hcg på mandag å ul neste fredag! ;) spennende!!

Skrevet

Hcg 01.12.11 335. 05.12.11 1506 :) så det er iallefall noe som vokser ;) Håper bare det er i livmoren og ikke utenfor!!!

Skrevet (endret)

Det er mange som blør i svangerskapet pga slimhinnene er skjøre og lettblødelige når man er gravid, så man kan begynne å blø etter sex, trening, osv.. så det trenger ikke å bety at noe er galt :klemmer:

Endret av TE94
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Kjempeflott :) Og stigningen av hcg er helt normal, så da vil jeg vel tro at det vokser og gror inni livmora :)

Skrevet

Åååå håper de ser en liten klump på fredag :) Det hadde vært en perfekt start på helgen ;)

Skrevet

Da var ultralyden gjort! Er iallefall inni livmoren :) men må tilbake 21 for å se om det er no liv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...