Ildra Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Jeg har tidligere hatt "kalender" hjemme til mine tantebarn. Mest fordi de flyr inn og ut av dørene her, spesielt før jul og synes det er koselig. Gavene har vært ting som viskelær, klistremerker, en liten legomann, hjerteformet liten blokk osv. Ikke noe dyrt, mest distrahering. Har hatt dem i en kurv, hulter i bulter, men fikk plutselig lyst til å kjøpe noe som kan henge på en vegg eller dør. Helst ikke noe voldsomt overdådig, bare noe lite og enkelt, med noen ringer eller så til å knytte pakker på... Tør ikke bestille, da kommer det vel for sent nå. Noen som har tips til en butikk å finne noe sånt? (Evt link til nettbutikker, jeg kan jo bruke kurven de første dagene).
Mally Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Jeg har pleid å hatt sånne juleposer så du legger gavene i, eller kan du pakke den inn selv med en tau på, og hengt de opp på en snor med noe klyper, juleklyper Enkelt og greit. Ser veldig koselig ut Juleklyper/klemmer får du kjøpt mange plasser, tror de selger det på nille og på trendhuset i pakker på 24 stk
Gjest Solsmil Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Kremmerhuset har mange fine nå De har noen ikke så veldig store, med kroker til å henge på, og de er utrolig fine:) Ellers har de noen billige med ringer på på nille. Der har de forøvrig også mange forskjellige gaveposer (24 stk i en pakke), som er mye enklere enn å sitte å pakke inn hver enkelt i papir.
Ildra Skrevet 23. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2011 Jeg likte litt ideen med klesklyper og snor. Ta meg en runde på lørdagen og se meg om, har ikke noe Kremmerhuset i nærheten her, desverre. Men har noen andre butikker jeg får stikke nesa innom. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå