AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Jeg (kvinne) er gratisbruker på sukker.no. Men responsen er heller laber. Jeg ser det knapt er noen innom profilen min engang, og knapt noen gir lyd fra seg. Hjelper det å bli betalende bruker? Og er det isåfall best med vip eller superbruker? Blir betalende medlemmer rangert høyere opp på søk og slikt? Jeg har ikke betalt til nå hovedsaklig fordi jeg er for pysete til å ta initiativ selv... Så jeg komner neppe til å være førstemann til å sende noe brev. Jeg har nettopp sett en mann jeg har kikket litt på på bussen, og som jeg gjerne ville blitt bedre kjent med. Men jeg er så forbanna pysete at jeg ikke tør klikke på "interessert" engang... For tenk så pinlig om jeg treffer han igjen på bussen liksom. *mentalt fjortis*
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Hvis du går inn på Min Profil -> Medlemskap så har du en liste der som sier hva de forskjellige medlemskapene gjør. Det viktigste: * Superbrukere kan sende til og få meldinger fra alle. * VIP-brukere kan sende til alle, men ikke få meldinger fra gratisbrukere som du ikke har kontaktet selv. Alt i alt er det vel mest effektivt hvis du faktisk er aktiv og sender meldinger selv. Det er egentlig ganske ufarlig.
-Jiinxs- Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=600441&view=findpost&p=9915934
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Men dere som har betalt: får dere noe mer respons? Får dere flere treff på siden deres? Det er nesten ingen som er innom min engang.
Kjakalaksen Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Jeg er superbruker (eller hva det heter) der, og jeg har fått veldig mye respons...ca 1500 innom på 3mnd. Masse meldinger i starten også, helt til jeg valgte å skjule onlinestatus pga pågangen. Orker ikke prate med ørten stykker samtidig, blir bare rot. Mann forresten... Som superbruker er man tilgjengelig for alle, hvis jeg har forstått det rett. Det kan jo være en fordel kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå