AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Jeg skal til Vallhall arena imorgen kl.8. Skal ha eksamen... Adressen er Innspurten 16, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg dit. Jeg ser på trafikanten, og ser at jeg må gå av på t-banestopp helsfyr eller hasle. Men det er hhv 18 og 13 min å gå til eksamenslokalet... Går det ikke buss eller trikk som stopper nærmere? Jeg kommer til å gå meg vill. Jeg skal forresten ta tbane 1 fra holmenkollen imorgen. Håper noen kan hjelpe, har ikke råd til taxi 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Bruk kart på nett. Det er helt sikkert også mange andre som skal ha eksamen som kommer med T-banen. Husker det var slik da jeg tok ex.phil. Var bare å følge strømmen.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Og lykke til på eksamen :happy: 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Jaja, men når jeg går av på helsfyr eller hasle, vil jeg bare stå der og ikke skjønne hvor jeg skal gå... Ingen som kan gi et lite tips? Jeg skal ikke opp i orienteringfag, akkurat ... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Valhall er lett å finne! Når du kommer med t-banen fra vest, så går du av på Helsfyr t-banestasjon. Gå over på motsatt side av motorveien, gå et stykke bortover til du kommer til et lyskryss, hvor du skal gå mot høyre. Tror det er skiltet derfra En veldig enkel rute ser slik ut: http://g.co/maps/rkwe5 Når du først har kommet deg inn på Innspurten er det egentlig bare å følge veien helt til du kommer til Valhall...
Ildra Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 De har bygget og herja så mye i området der, at jeg tør ikke råde deg... til tross for at jeg har boss såpass nære at jeg hørte teksten på de fleste konsertene på sommeren:P Du har ikke en smarttlf da og kan utnytte litt GPS? 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Jaja, men når jeg går av på helsfyr eller hasle, vil jeg bare stå der og ikke skjønne hvor jeg skal gå... Jeg har ikke brukt trafikanten på et år, men sist jeg brukte det så hadde de jo en funksjon/et kart der den siste gangen ble nøye vist på et kart med forklaringer. Da skriver du jo bare ned dette. Man kan altså se en gangrute over de siste minuttene å gå, der det står 'Ta til høyre ved xxx vei, gå nedover xxx vei, så 200 meter på xx vei', osv.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 enkleste er femmerbanen til økern og så 24 bussen til Haslelunden, nærmere kommer du vel ikke 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 Tusden takk! Jeg skal nok finne fram, da. Ser på kartet nå. Det er vel ikke bare meg som skal dit. Så jeg får speide etter andre som ser ut som de skal ha eksamen
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 Ellers tar du bare banen til økern eller helsfyr og så taxi derifra, tar bare noen få minutter å kjøre så det blir ikke veldig dyrt og du er sikkert på å komme riktig:)
Gjesten Skrevet 22. november 2011 #11 Skrevet 22. november 2011 (endret) Dette var det beste jeg fant: Min lenke. Endret 22. november 2011 av Gjesten
Gjesten Skrevet 22. november 2011 #12 Skrevet 22. november 2011 Hvis du vil bli bedre kjent med veien, kan du bruke google street view eller gule sider kart med gatebilder og "gå" veien i kveld.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #13 Skrevet 22. november 2011 Takker for alle svar. Har sett på en del kart nå, så tror jeg skal finne frem. Lykke til alle som skal finne frem til eksamenslokaler imorgen 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå