Comatose Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Meg og noen venner har pratet om hva våres definisjon på å være interessert i en og å være betatt. Hva er deres definisjon på dette? Og mener dere at det er det samme å like en og å være interessert i en? Det siste greier vi ikke å bli enig om, så vil gjerne høre deres definisjon på dette også!
Gjest finurlig Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Tja.. For meg så er interessert det samme som nysgjerrig. Det er noe med fyren, men du vet ikke hva, så du vil finne ut mer. Betatt, da er du veldig sjarmert av fyren eller tror du kan utvikle følelse for ham. For meg så er det litt mer seriøst å være betatt enn interessert, men samtidig mye mer vanlig å bli interessert heller enn betatt. 3
Comatose Skrevet 22. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2011 Og hva vil det si for deg å like en da?
Gjest finurlig Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Å like en blir på en måte en mellomting mellom å være interessert og betatt tror jeg.. :s Uff, dette var vanskelig!
Knirke Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Å like noen, da liker du dem som en venn, dvs en venn som også er pen/kjekk å se på :gjeiper: Når du blir interessert, har du innsett at dette vil du gjerne skal bli mer enn en pen/kjekk venn, og begynner å gjøre grep for å få det til å skje Når du er betatt er du ved kanten av stupet, rett før forelskelsen slår beina vekk under deg
Quinn Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Mener det er det samme.. Men jeg har ikke så mange forskjellige følelsenivåer
Cata Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 For meg blir det det motsatte av det som finurlig hevder. Er jeg "interessert" så synes jeg fyren virker hyggelig og jeg tenker litt i retning av: "Han vil jeg gjerne bli bedre kjent med, og ...kanskje det kan bli noe mer?" Er jeg "betatt" så tenker jeg: "Hm, han var kjekk, men sikkert ikke noe for meg. Best å beundre ham på avstand."
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Tja.. For meg så er interessert det samme som nysgjerrig. Det er noe med fyren, men du vet ikke hva, så du vil finne ut mer. Betatt, da er du veldig sjarmert av fyren eller tror du kan utvikle følelse for ham. For meg så er det litt mer seriøst å være betatt enn interessert, men samtidig mye mer vanlig å bli interessert heller enn betatt. Enig.
Despicable Me Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 Den er litt vanskelig den der. Om jeg er interessert så er jeg nyskjerrig på å finne ut det meste om personen. Det er noe med vedkommende som gjør at jeg ikke helt klarer å la min nyskjerrighet ligge. Men det trenger ikke å være sterke følelser inni bildet. Når jeg er betatt av noen så kjenner jeg det mer på følelsene, jeg ønker ikke bare å finne mer ut om personene, men ønker å tilbringe mer tid med vedkommende for å se om det kan bli noe mer. Vanskelig dette her :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå