Gå til innhold

Det er denne jenta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Det har seg slik at jeg har fått sansen for en jente på universitetet den siste tiden. Jeg tror hun går et kull foran meg, men aldersmessig må hun være 1-2 år mindre enn meg. Jeg tror ikke hun er etnisk norsk. Selv er jeg etnisk norsk. Problemet er at jeg ikke forstår hvor hun er fra opprinnelig. Hun er litt brun, har mørkebrune nydelige øyne og svart langt og fint hår. Jeg liker at hun er høy, er selv 1.86 og tror hun må være rundt 1.75. Jeg lurer på om hun kanskje er inder eller pakistaner(men hun bruker ikke hijab). Klarer dere å se forskjellen på en inder og pakistaner? Hva skiller dem? Ut fra min beskrivelse, hvor kan hun være fra?

Funderer så mye over hvor hun kan komme fra, hun ser så eksotisk ut og øynene hennes er så intense og mørke, så jeg tør ikke å se så mye på henne. Blir litt satt ut og vil ikke bli tatt i å stirre, hehe. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke snakke med henne, og spørre hvor hun kommer fra?

Bør kanskje ikke være det første du spørr om, men hvis du spør om hun er fra (i norge), kanskje hun sier men jeg er "....".

Hvis du bare snakker med henne vil du vel sannsynligvis finne ut av det ;)

• Liker 3
Skrevet

Utfra den beskrivelsen der, er det umulig å si!

Når det er sagt, synes jeg at indere veldig, veldig ofte er mye penere enn pakistanere.

Så kanskje hun er inder :rodmer:

Men, enig med posteren over: SNAKK med henne selv!

Skrevet

Utfra den beskrivelsen der, er det umulig å si!

Når det er sagt, synes jeg at indere veldig, veldig ofte er mye penere enn pakistanere.

Så kanskje hun er inder :rodmer:

Men, enig med posteren over: SNAKK med henne selv!

Si aldri det der til noen du er interessert i. Ikke lurt å blottlegge kunnskapsløsheten sin og vise folk hvor dum man er :)

Skrevet

Georgia, Armenia, kanskje Aserbajdsjan? ;-)

-Domino

Skrevet

Si aldri det der til noen du er interessert i. Ikke lurt å blottlegge kunnskapsløsheten sin og vise folk hvor dum man er :)

Jeg (som ikke er TS forøvrig) er IKKE dum. Jeg baserer utsagnet på ren statistikk. Er oppvokst i Groruddalen og kjenner og vet om, MANGE indere og pakistanere. Fakta er at inderne er penere, i de aller fleste tilfellene. Gjerne også blidere og mer sjarmerende. Det er fakta,og skulle jeg ha telt opp ville du ha sett at jeg har rett.

Skrevet

TS her!

Jeg har fortsatt ikke fått snakket med henne, jeg skjønner ikke, jeg bare friker ut og tør det ikke. :gjeiper:

I går så jeg jeg henne i trikken og hadde tenkt å sette meg ved siden av henne og bare slå av en prat. Så kom det en annen fyr og satte seg der, hun kjente han tydeligvis. Videre bare sto jeg der å så på dem snakke helt til vi gikk av. Så utrolig pinlig.

Det er så vanskelig å starte en samtale for meg, når vi ikke har noen timer sammen og jeg bare ser henne i gangene, kantinen, noen ganger i lesesalen osv. Jeg finner liksom ingen passende anledning til å slå av en prat! :sjenert:

Forresten: hun går med sånn type armbånd alltid, i sånn metall, kanskje det er sånt armbånd fra et spesiell land/religion?

Jeg legger merke til de rareste ting, men hun har den alltid på. :fnise:

Skrevet

Jeg (som ikke er TS forøvrig) er IKKE dum. Jeg baserer utsagnet på ren statistikk. Er oppvokst i Groruddalen og kjenner og vet om, MANGE indere og pakistanere. Fakta er at inderne er penere, i de aller fleste tilfellene. Gjerne også blidere og mer sjarmerende. Det er fakta,og skulle jeg ha telt opp ville du ha sett at jeg har rett.

Det kan kanskje ha en del å gjøre med at statsreligionen i Pakistan er Islam?

Tviler på at mange virker noe særlig blidere av denne. Eller ser noe bedre ut.

Gjest fireflies
Skrevet

Er man dum og kunnskapsløs fordi man mener et folkeslag er penere enn et annet? :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...