Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vil først bare si at jeg postet dette innlegget i feil emne, så skriver det her også :)

Her er ett lite tips, som jeg ikke har delt med venninnene mine engang ! hehe

Dette trenger du:

En liten saks

Vippetang

Øyenbryns børste

Mascara.

Bomull`s pad

Tannpirker

1. (Litt vanskelig å forklare), men du må åpne opp bomull`s padden, slik at du kan få ut "innmaten".

2. Legg saksen på padden og klipp forsiktig, slik at bomull`s trådene blir kortere.

3. Bruk øyenbryns børsten og overfør bomullstrådene på børsten

4. Bruk vippetangen på vippene.

5. Påfør mascara. (det er viktig at du påfører mascara rett før du skal legge på bomull, fordi da fester "trådene seg"

6. Bruk øyenbryns børsten slik du bruker en mascara, og påfør bomull.

7. Ta mascara på igjen, og klipp eventuelt litt, hvis noen tråder blir lenger en andre.

Gjenta prosessen helt til du har det resultatet du ønsker.

Hvis noen av vippene fester seg sammen, bruk en tannpirker og skill dem fra hverandre.

Har du noen fine tips, til hud, hår, negler, eller sminke ? Jeg mottar tips med stor takk

Og hva er favoritt parfymen din ? Min er aqua di gioia fra Armani, men dette er en sommerduft. Er på jakt etter den perfekte vinter parfymen.

Endret av snø1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg står over, men takk for tipset! Det høre veldig merkelig ut.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Tror jeg står over, men takk for tipset! Det høre veldig merkelig ut.

Det tenkte jeg når jeg hørte det også. Men det funker utrolig bra for meg.hehe :)

Endret av snø1
Skrevet

Nesten som extensions for vippene, tviler ikke på at du greier å lure folk med det trikset der :) Jeg er heldig, har lange vipper fra før, så på meg ville dette sett rart ut, men det er et tips jeg skal prøve på mine venninner når deber om hjelp til sminke før julebordet. Jeg mener, hva kan det skade å prøve, enten funker det eller ikke, ikke verre, ingen dør :)

Skrevet
bomull`s

seriøst, hvordan FÅR folk til å skrive sånt uten å spontanblø ut av øynene?

• Liker 11
Skrevet

Nesten som extensions for vippene, tviler ikke på at du greier å lure folk med det trikset der :) Jeg er heldig, har lange vipper fra før, så på meg ville dette sett rart ut, men det er et tips jeg skal prøve på mine venninner når deber om hjelp til sminke før julebordet. Jeg mener, hva kan det skade å prøve, enten funker det eller ikke, ikke verre, ingen dør :)

Du er kjempe heldig. Lange vipper er så fint.

Det funker, men det tar bare litt tid :D Ja gjør det :)

Gjest henriett3
Skrevet

Chill da. Det er bare en skrivefeil..

• Liker 4
Skrevet

Skal prøve i morgen, jeg. Jeg har ca 2 mm lange vipper, tror jeg.

Skrevet (endret)

Chill da. Det er bare en skrivefeil..

:)

Endret av snø1
Skrevet

Prøvde bare å dele ett bra tips :) En skrivefeil er vell ikke verdens undergang? Jeg må bare beklage på det sterkeste, for at skrivefeilen min gjorde noe så fælt med øynene dine.

• Liker 2
Skrevet

Er det tråder i bomullpads? Jeg synes dette høres spennende ut, men jeg skjønte ikke hvilken tråder?

Skrevet

Er det tråder i bomullpads? Jeg synes dette høres spennende ut, men jeg skjønte ikke hvilken tråder?

"Innmaten". Åpne den opp og se inni så skjønner du.

Takk for tips snø1, dete skal prøves :)

Skrevet

Hørtes veldig tidskrevende ut. Hvorfor ikke bare bruke mascara med fiber? :klo: F.eks Fiberwig.

• Liker 2
Skrevet

Du må åpne bomullpadsen ,så må du skiller de to delene fra hverandre, slik at du ser de små "trådene". Skjønner ? :)

Skrevet

Hm. Spennende! Har egentlig greit lange vipper fra før. Men en dag jeg kjeder meg, så kanskje jeg prøver for nysgjerrighetens skyld. ;)

Skrevet

Så en tutorial om dette på youtube men finner den ikke, resultatet der ble IKKE bra, ble edderkoppvipper. Men kommer sikker til å prøve det engang for gøy, er heldig og har lange buede vipper fra før jeg da, men de er tynne og blonde og syns dårlig uten mascara.

Skrevet

Så en tutorial om dette på youtube men finner den ikke, resultatet der ble IKKE bra, ble edderkoppvipper. Men kommer sikker til å prøve det engang for gøy, er heldig og har lange buede vipper fra før jeg da, men de er tynne og blonde og syns dårlig uten mascara.

Denne?

Skrevet

å, det hørtes utrolig lurt ut! Skal prøve i morgen:-)

Skrevet

Denne?

Man må ikke overdrive heller da.

Har faktisk ikke sett den videoen før nå, men kan finne en annen video, der vippene blir perfekte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...