snø1 Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 (endret) Vil først bare si at jeg postet dette innlegget i feil emne, så skriver det her også Her er ett lite tips, som jeg ikke har delt med venninnene mine engang ! hehe Dette trenger du: En liten saks Vippetang Øyenbryns børste Mascara. Bomull`s pad Tannpirker 1. (Litt vanskelig å forklare), men du må åpne opp bomull`s padden, slik at du kan få ut "innmaten". 2. Legg saksen på padden og klipp forsiktig, slik at bomull`s trådene blir kortere. 3. Bruk øyenbryns børsten og overfør bomullstrådene på børsten 4. Bruk vippetangen på vippene. 5. Påfør mascara. (det er viktig at du påfører mascara rett før du skal legge på bomull, fordi da fester "trådene seg" 6. Bruk øyenbryns børsten slik du bruker en mascara, og påfør bomull. 7. Ta mascara på igjen, og klipp eventuelt litt, hvis noen tråder blir lenger en andre. Gjenta prosessen helt til du har det resultatet du ønsker. Hvis noen av vippene fester seg sammen, bruk en tannpirker og skill dem fra hverandre. Har du noen fine tips, til hud, hår, negler, eller sminke ? Jeg mottar tips med stor takk Og hva er favoritt parfymen din ? Min er aqua di gioia fra Armani, men dette er en sommerduft. Er på jakt etter den perfekte vinter parfymen. Endret 22. november 2011 av snø1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Tror jeg står over, men takk for tipset! Det høre veldig merkelig ut. 6
snø1 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2011 (endret) Tror jeg står over, men takk for tipset! Det høre veldig merkelig ut. Det tenkte jeg når jeg hørte det også. Men det funker utrolig bra for meg.hehe Endret 22. november 2011 av snø1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Nesten som extensions for vippene, tviler ikke på at du greier å lure folk med det trikset der Jeg er heldig, har lange vipper fra før, så på meg ville dette sett rart ut, men det er et tips jeg skal prøve på mine venninner når deber om hjelp til sminke før julebordet. Jeg mener, hva kan det skade å prøve, enten funker det eller ikke, ikke verre, ingen dør
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 bomull`s seriøst, hvordan FÅR folk til å skrive sånt uten å spontanblø ut av øynene? 11
snø1 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2011 Nesten som extensions for vippene, tviler ikke på at du greier å lure folk med det trikset der Jeg er heldig, har lange vipper fra før, så på meg ville dette sett rart ut, men det er et tips jeg skal prøve på mine venninner når deber om hjelp til sminke før julebordet. Jeg mener, hva kan det skade å prøve, enten funker det eller ikke, ikke verre, ingen dør Du er kjempe heldig. Lange vipper er så fint. Det funker, men det tar bare litt tid :D Ja gjør det
Gjest henriett3 Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 seriøst, hvordan FÅR folk til å skrive sånt uten å spontanblø ut av øynene? Chill da. Det er bare en skrivefeil.. 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Skal prøve i morgen, jeg. Jeg har ca 2 mm lange vipper, tror jeg.
snø1 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2011 (endret) Chill da. Det er bare en skrivefeil.. Endret 22. november 2011 av snø1
snø1 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 22. november 2011 seriøst, hvordan FÅR folk til å skrive sånt uten å spontanblø ut av øynene? Prøvde bare å dele ett bra tips En skrivefeil er vell ikke verdens undergang? Jeg må bare beklage på det sterkeste, for at skrivefeilen min gjorde noe så fælt med øynene dine. 2
muffin26 Skrevet 22. november 2011 #11 Skrevet 22. november 2011 Er det tråder i bomullpads? Jeg synes dette høres spennende ut, men jeg skjønte ikke hvilken tråder?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #12 Skrevet 22. november 2011 Er det tråder i bomullpads? Jeg synes dette høres spennende ut, men jeg skjønte ikke hvilken tråder? "Innmaten". Åpne den opp og se inni så skjønner du. Takk for tips snø1, dete skal prøves
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #13 Skrevet 22. november 2011 Hørtes veldig tidskrevende ut. Hvorfor ikke bare bruke mascara med fiber? F.eks Fiberwig. 2
snø1 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #14 Skrevet 22. november 2011 Er det tråder i bomullpads? Jeg synes dette høres spennende ut, men jeg skjønte ikke hvilken tråder? Du må åpne bomullpadsen ,så må du skiller de to delene fra hverandre, slik at du ser de små "trådene". Skjønner ?
GrænOrka Skrevet 22. november 2011 #15 Skrevet 22. november 2011 Hm. Spennende! Har egentlig greit lange vipper fra før. Men en dag jeg kjeder meg, så kanskje jeg prøver for nysgjerrighetens skyld.
Djungelvrål Skrevet 22. november 2011 #16 Skrevet 22. november 2011 Så en tutorial om dette på youtube men finner den ikke, resultatet der ble IKKE bra, ble edderkoppvipper. Men kommer sikker til å prøve det engang for gøy, er heldig og har lange buede vipper fra før jeg da, men de er tynne og blonde og syns dårlig uten mascara.
GrænOrka Skrevet 23. november 2011 #17 Skrevet 23. november 2011 Så en tutorial om dette på youtube men finner den ikke, resultatet der ble IKKE bra, ble edderkoppvipper. Men kommer sikker til å prøve det engang for gøy, er heldig og har lange buede vipper fra før jeg da, men de er tynne og blonde og syns dårlig uten mascara. Denne?
tøydokka Skrevet 23. november 2011 #18 Skrevet 23. november 2011 å, det hørtes utrolig lurt ut! Skal prøve i morgen:-)
Wonders Skrevet 23. november 2011 #19 Skrevet 23. november 2011 trokke jeg kommer til å slenge meg på denne nei. Passer kanskje om man vil ha slike; http://1.bp.blogspot.com/_yFsJCSSA2Ko/S9L6IfK7NBI/AAAAAAAAAJk/dqGO_S_Dqv8/s1600/IMG_4207.jpg http://2.bp.blogspot.com/_mbwEFyUsnq4/SaSqb9kcHqI/AAAAAAAAAB4/Ixwk7nSs3qM/s320/clumpy+lashes.jpg http://images.totalbeauty.com/uploads/editorial/lg/real-deal-false-lashes-L.jpg Selv vil jeg oppnå slike; http://www.xtremelashes.com/images/PagePhotoNatural.jpg http://www.eyelashextension.ca/images/lashes/xlash1.jpg 1
snø1 Skrevet 23. november 2011 Forfatter #20 Skrevet 23. november 2011 Denne? Man må ikke overdrive heller da. Har faktisk ikke sett den videoen før nå, men kan finne en annen video, der vippene blir perfekte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå