Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2003 #1 Skrevet 13. desember 2003 Jeg satt og ammet minstejenta her om dagen mens jeg bladde på tv`n. Jeg kom over et program med Opera hvor hun tok opp spesielle ting som har skjedd med forskjellige mennesker, og der var et en historie: Tror det var i Nord-Dakota midt på vinteren. Det var midt på natten og en mor våknet av at bakdøra sto og slo mot karmen. Hun sto opp og så at barneromsdøra var åpen og jenta på 2 år var borte. Hun skynde seg ut og så en bylt ligge i snøen på plena. Det var 31 minusgrader og hun bare løftet opp jentungen og bar henne inn. Hun var som en isklump og det føltes faktisk slik at hun la henne i fra seg. Hun ringte ambulase og de var der på kort tid. Jentungen var nede i 16.1°C og var svært nedkjølt. De fikk henne i legehelikopter til sykehuset hvor hun fikk behandling med spesialteppe og gjenopplivning. Legene var svært redde og sjansen for å miste begge føtter og hender var store pluss at hjerneskade var stor sannsynlig. Plutselig så starter hjertet å slå, og mirakeløst ble jenta reddet. Hun lever i dag uten verken hjerneskade og har alle føtter og hender i behold. Hun klarer å gjøre alt et normalt barn kan gjøre og historien er svært spesiell. Når jeg hører om slike historier får jeg frysninger nedover ryggen, og spesielt etter at jeg fikk barn selv. Er det noen flere som har slike spesielle historier kanskje??
Gjest Hilde K S Skrevet 13. desember 2003 #2 Skrevet 13. desember 2003 Jeg får også frysninger. Men så undres jeg ; hvordan i huleste havnet ungen ute på plenen ? Blir jo helt stiv av skrekk jeg.
Gjest Tex Skrevet 13. desember 2003 #3 Skrevet 13. desember 2003 Husk å låse alle dører med sikkerhetslås!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå