Gå til innhold

kjøpe piercing på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hull i tunga, men klarte å svelge kula for en stund siden. siden jeg var i syden rett etterpå, tenkte jeg at jeg kunne kjøpe ny der, så det gjorde jeg.

problemet er bare det at gjengene på kula er av elendig kvalitet, så jeg kan bare skru og skru på den, uten at den fester seg ordentlig.

får man kjøpt det på nett, uten å måtte betale 120 kr i frakt for en ting til kanskje 100 kr? stedet jeg tok piercingen, og kjøpte den, er nemlig lagt ned her i byen.

Skrevet (endret)

kroppskunst.no koster det 49 kroner i frakt, og de har veldig godt utvalg og rimelige priser. Finnes sikkert flere nettsider også hvis du bare søker litt, kan godt hende noen av dem har lavere frakt.

Endret av Store My
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Jeg har kjøpt herfra og er veldig fornøyd med kvaliteten(og prisen!) :jepp:

Skrevet

jeg har hull i tunga, men klarte å svelge kula for en stund siden. siden jeg var i syden rett etterpå, tenkte jeg at jeg kunne kjøpe ny der, så det gjorde jeg.

problemet er bare det at gjengene på kula er av elendig kvalitet, så jeg kan bare skru og skru på den, uten at den fester seg ordentlig.

får man kjøpt det på nett, uten å måtte betale 120 kr i frakt for en ting til kanskje 100 kr? stedet jeg tok piercingen, og kjøpte den, er nemlig lagt ned her i byen.

Skrevet

hei.

har funnet en norsk nettbutikk som selger rimlige og gode piercinger. godt utvalg og rimlig frakt. Den heter : www.piercing1.no

Lykke til:)

Skrevet

crazy-factory.com er BEST. Tar ca 2 uker å få det tilsent da. men det er ordentlig kvalitet og superbillig! Kjøper aldri piercinger andre steder:)

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt herfra og er veldig fornøyd med kvaliteten(og prisen!) :jepp:

stemmer på denne. Det tar ca 2 uker før du får det i posten da (nå begynner det å bli lenge siden jeg har bestilt derfra, men er sikkert sånn enda)

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Wow, jeg elsker at på Crazy Factory kan du søke spesifikt på lengde. Selv bruker jeg navlepiercing i 8mm og det er alltid så kjedelig å trykke seg inn på tusen piercinger bare for å oppdage at de ikke finnes i den størrelsen. Kommer nok til å bestille herfra ja :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med http://www.piercing-piraten.no

De har et bra utvalg, men dårlig utvalg på lengde(de fleste er 10-11mm, og de blir for lange for meg, men det får gå). En gang fikk jeg med en gratis piercing(som faktisk var kjempefin) fordi de var tomme for den jeg egentlig skulle ha(jeg fikk den i en annen farge enn det jeg opprinnelig skulle ha da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...