Gå til innhold

Er du jomfru?

143 stemmer

1. 1. Er du jomfru?

• Ja
      30
    • Nei
      113

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er straks 21 år. Ventet til jeg var 13 år jeg, og det var nok for min del. :-p

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest laurine
Skrevet

17 år og ikke jomfru. Angrer på at jeg ikke ventet, kunne ønske min nåværende kjæreste var den første.

Skrevet

27år, ikke jomfru. Men var det frem til jeg var 20. Angrer overhodet ikke!!!

• 2 uker senere...
Gjest sardintroll
Skrevet

16 år, og ikke jomfru lenger. :rodmer: Angrer ikke.

Skrevet

22 år, jente, og ikke jomfru. Det har jeg ikke vært siden jeg nærmet meg 15. Mulig jeg var ung og dum, men jeg har ikke brukt tid på å angre på det i ettertid :)

Skrevet

Jente 17(blir 18 om en uke), jomfru :)

Skrevet (endret)

er ikke jomfru, var det til jeg var 17 år gammel. Med kjæresten min. IKKE ha sex med en bare for å ha det, du vil sånn ca garantert angre.

Endret av LovelyMonroe
Skrevet

Skriver som AB nå, vanligvis ikke...

Ventet på den store ekte kjærligheten jeg og. Traff henne når jeg var 26. Så bestemte hun seg for å gå tilbake til en eks. Har aldri hatt det verre. Et par år siden nå, sliter fortsatt med å finne tilbake til troen på kjærligheten.

Den store faren med å tillegge ting slik verdi her i livet er at andre ikke gjør det, og at man dermed ender såret. Hva er vitsen, når det ikke settes pris på? Dessuten går jo årene, man blir ikke yngre, går glipp av erfaringer, og i prosessen kanskje forspiller sjansene til å finne den ene spesielle.

Om jeg angrer? Ja. Angrer på jeg ikke satset på noen som fortjente det...

Skrevet

35 1/2 og ennå stolt jomfru. Venter forstatt på "den rette". Har ikke hatt mange muligheter til å "få meg noe" uansett.

Den "rette" dukker ikke opp på døren din naken spesielt ofte. Bare skjedd en gang med meg xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...