LilleMyMcLean Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 I fjor kjøpte jeg meg to forskjellige gjennomsiktige blondetopper, som enda ikke er blitt brukt. De var kjempestilige på utstillingsdokka (B-Young), men jeg har glemt hvilke andre plagg utstillingsdokka hadde på seg, og jeg er ikke særlig god til å kombinere klesplagg selv. Så hvis noen har forslag på hvordan en kan bruke slike topper uten å bli tacky tas det i mot med takk! Ene toppen er svart, den andre offwhite/beige. Ellers er de like; grovt blondestoff (se på stoffet i denne kjolen: http://www.jyang.no/festkjole_av_bomull_blonde_stoff_store_storrelse/P_307, er noe ala), uten armer (kuttet ved skuldrene, ikke singlet-spagetti-stropper), ikke spesielt utringet, og går akkurat ned til bukselinninga på ei low-rise bukse. Men altså, gjennomsiktig, og helt tettsittende. Til skjørt? Dongri? Hva under? Over? Forslag? =)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Jeg ville kjørt en sequin bra à la Hanneli under: http://1.bp.blogspot.com/_tl8R2z-KJWA/S3h_TrPQgGI/AAAAAAAAAoU/xCpHxvMoYpc/s400/hanneli-mustaparta-sparkle-bra-by-t%5B1%5D.jpg Jeg synes det blir utrolig fort tacky med gjennomsiktige blonder, særlig tighte (jeg har en løs hvit blondetopp som er mer sart og delikat og brukes om sommeren til dongerishorts), og selv om det kan virke tacky med sølvfarget paljett-bh er det fint fordi ingen går med slikt undertøy til vanlig, og da avmystifiserer man undertøyseffekten en gjennomsiktig topp har. Og den blir mer pyntet. Hvis du har en klassisk look med ikke overdrevent sminke og hår kan det bli fint. Generelt ville jeg sagt at gjennomsiktige blondetopper er fine hvis de er løse og har ermer, ikke trange uten ermer, men det kan vel funke. Min bh-idé er vel egentlig mer for en løs topp. :/
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Jeans, svart blazer, og håret i stram hestehale som ikke sitter for høyt, og for all del; ikke for lavt. Gjerne skinnyjeans med noen pene pumps til. Jeg ville også hatt en singlet under med samme farge som toppen. Ingen smykker, men kanskje øredobber og noen store armbånd. 2
LilleMyMcLean Skrevet 23. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2011 Takk, begge to! Muligheten for singlet under har jeg ikke en gang tenkt på, men det høres jo veldig realt ut! Fint med inspirasjon! Takk takk! =)
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 jeg har brukt mine to til high wasted pencil skirt, pumps og en blazer/cardigan over. Har brukt både bh i kontrast og i samme farge. Men alltid stroppeløs, så den blir som en bondeau under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå