Gå til innhold

G-punktsjegere ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke nødvendig med partner. :)

Bare 2-3 cm inn... Vell hos noen må du inn med hele fingeren 5- 7 cm innover, for å ramme g-punktet best mulig. Jeg er heldig da. Siden hele vaginaen min tydeligvis er et G-PUNKT : )

Er veldig ruglete over det hele og langt langt innover. Har tydeligvis et megastort g-punkt. Som går mye mye dypere inn enn 6- 7 cm...bak benet du kan kjenne inni der...veldig følsomt og det hovner veldig opp der.

2 - 3 cm kan bli for KORT inn for mange damer. Selv kommer jeg best til omkring 5 - 7 cm inn...

Jeg klarer å gjøre det selv. Men skulle ØNSKE jeg hadde både lengre,tykkere og sterkere fingre...da hadde det vært enda lettere å komme til. he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg roter fælt her, 3-5 cm skal det være. Jeg som har dårlig øyemål på centimeter når jeg så på fingrene isted ;-)

-Domino

Endret av Erotisk Flukt
Skrevet

Bare 2-3 cm inn... Vell hos noen må du inn med hele fingeren 5- 7 cm innover, for å ramme g-punktet best mulig. Jeg er heldig da. Siden hele vaginaen min tydeligvis er et G-PUNKT : )

Man kan jo bruke annet enn fingre selv om man er alene. ;)

• Liker 1
Skrevet

Om det er sånn at vi finner g-punktet, vil jeg da komme når vi har sex?

Liksom om vi finner punktet med fingrene hans (eller mine), vil jeg da bli så kåt at jeg kommer under sexen også?

Jeg har aldri kommet vaginalt og har fått råd om å stimulere klitoris under sex, men det har ikke funket for meg.. :sukk:

Etterhvert i riktig stilling kan det hende at du vil få regelmessig orgasme under sex. Men de første gangene vil jeg anbefale at han bruker fingrene mot g-punktet, og bruker forskjellige teknikker mot det punktet. Om du ikke kommer de første gangene, fortvil ikke, det vil komme om du er åpen nok mentalt sett. For begynner du å stresse eller miste motet, så setter du opp mentale sperrer. Nyt hverandre og ha det deilig, så skal du se at orgasmen vil komme som et fantastisk resultat ;-)

-Domino

Skrevet

Liksom om vi finner punktet med fingrene hans (eller mine), vil jeg da bli så kåt at jeg kommer under sexen også?

Jeg har aldri kommet vaginalt og har fått råd om å stimulere klitoris under sex, men det har ikke funket for meg.. :sukk:

Prøv å først stimulere punktet med fingrene til det svulmer opp, for så å ha sex i en stilling som gjør at han støter mot fremre vegg i skjeden. Å ligge i skje, sitte oppå han med ryggen til eller at han tar deg bakfra, stående pleier å fungere veldig bra. :)

• Liker 3
Skrevet

Prøv å først stimulere punktet med fingrene til det svulmer opp, for så å ha sex i en stilling som gjør at han støter mot fremre vegg i skjeden. Å ligge i skje, sitte oppå han med ryggen til eller at han tar deg bakfra, stående pleier å fungere veldig bra. :)

Kudos!! :rodmer:

-Domino

Skrevet

JA FAKTISK. Hvis du aldri har brukt g-punktet ditt BEVISST . Existerer det heller ikke i din kropp eller hjerne...forde det er uoppdaget for deg. Forde DU aldri har lært deg selv å BRUKE den kroppsdelen .Dermed reagerer den ikke heller slik den skal ( hovne opp,bli følsom og gi masse ntelse ) Den er " inaktiv hos deg - men AKTIV hos kvinner som BRUKER DEN bevisst . Forde den ikke existerer for deg, forde du har ingen erfaring med å kjenne spesiell og intens nytelse akkurat DER ...Når du har erfart dette første gangen. HUSKER både kroppen og HJERNEN din dette. Forde en NY kroppsdel er oppdaget.Og vi husker ALLE noe vi har smakt, som var veldig GODT : )

Når du først har erfart positiv nytelse her , vil g-punktet ditt automatisk bli mer følsomt og opphisset. Uten at du tenker over det engang.

Jeg er veldig vant til å bruke g-punktet bevisst. Hos meg kan jeg KJENNE det når g-punktet mitt er " errigert " innvendig eller ikke. Man blir vanvittig kåt liksom...men det kjennes mest innvendig, i skjeden. Ikke i yttre del av klitoris .Derfor bruker jeg av og til å si at jeg kjenner det automatisk når jeg er kåt, om g-punktet mitt er hovent innvendig...

Kjenner det når jeg går og står, sitter ....tydelig. Da er man extremt kåt....

Veldig enkelt å få vaginal orgasme da. Kan få det etter kunn noen få støt...under samleie. I perioder hvor jeg er extra kåt. Av og til tar det lengre tid enn kunn 4-5 støt med pikken.

Men det går an...å komme så fort vaginalt for kvinner som er vant til å komme vaginalt.

Så ja. Du får det mye lettere til.Når du har vekket g-punktet ditt til LIVET ...og bruker det. If you dont use I`t - you loose I`t ...dette STEMMER 100 % .

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å finne G-punktet mitt. Jeg kjenner det tydelig, både som det ruglete stedet som mange beskriver og i form av at det føles godt.

MEN, jeg har allikevel aldri klart å få noe annet enn klitorisorgasme. Har prøvd med både partnere og meg selv, og jeg er nær, men kommer aldri over kanten.

Når jeg stimulerer meg selv opplever jeg at G-punktet på en måte "forsvinner" litt når jeg er nær ved å komme. Er det noen som har opplevd det samme? Altså at det blir vanskeligere å treffe med det riktige trykket, selv om jeg gjør de samme bevegelsene som før.

Skrevet

Når jeg stimulerer meg selv opplever jeg at G-punktet på en måte "forsvinner" litt når jeg er nær ved å komme. Er det noen som har opplevd det samme? Altså at det blir vanskeligere å treffe med det riktige trykket, selv om jeg gjør de samme bevegelsene som før.

Kan også være fordi at du er i siste del av platåfasen. For mange jenter oppleves det som at kåtheten forsvinner en liten stund før den kommer tilbake med et brak og leder dere inn i orgasmefasen. Litt som en tsunami. Vannet trekker seg vekk, for så komme som en flodbølge tilbake.

-Domino

Skrevet

Kan også være fordi at du er i siste del av platåfasen. For mange jenter oppleves det som at kåtheten forsvinner en liten stund før den kommer tilbake med et brak og leder dere inn i orgasmefasen. Litt som en tsunami. Vannet trekker seg vekk, for så komme som en flodbølge tilbake.

-Domino

Nja, det er ikke akkurat kåtheten som forsvinner. Det føles litt som at G-punktet har vært hovent og lett og ta på, men så forsvinner det på en måte og går mer i ett med resten av skjeden. Er det ikke det samme med klitoris, at den trekker seg litt tilbake like før orgasme?

Skrevet

Nja, det er ikke akkurat kåtheten som forsvinner. Det føles litt som at G-punktet har vært hovent og lett og ta på, men så forsvinner det på en måte og går mer i ett med resten av skjeden. Er det ikke det samme med klitoris, at den trekker seg litt tilbake like før orgasme?

Klitoris er jo et STORT ORGAN som KAN gå sikker 16 - 18 cm innover i skjeden hos NOEN KVINNER ...allt etter hvor VELUTSTYRT du er som kvinne innvendig eller utvendig. Noen damer har kanskje bare 2- 7 cm lang klitoris- andre 18 cm...som går innover i skjeden. Blir jo nesten som en omvendt penis- bare at den går innover i skjeden. Noe som er bevist gjennom obduksjoner .

Skrevet

Klitoris er jo et STORT ORGAN som KAN gå sikker 16 - 18 cm innover i skjeden hos NOEN KVINNER ...allt etter hvor VELUTSTYRT du er som kvinne innvendig eller utvendig. Noen damer har kanskje bare 2- 7 cm lang klitoris- andre 18 cm...som går innover i skjeden. Blir jo nesten som en omvendt penis- bare at den går innover i skjeden. Noe som er bevist gjennom obduksjoner .

Ja, dette vet jeg, men jeg skjønner ikke helt hva det har med innlegget mitt å gjøre?

Skrevet

Ja, dette vet jeg, men jeg skjønner ikke helt hva det har med innlegget mitt å gjøre?

Kanskje du har en mindre utviklet og LITEN klitoris INNVENDIG ? Dermed lavere følsomhet ?

Hos en dame med større innvendig utstyr som errigerer seg og hovner opp...blir det økt følsomhet og friksjon. Dermed mer nytelse.Og lettere orgasme.

Blir det samme som å knulle en kar med bitteliten pikk. Lite friksjon , lite nytelse.

Bare omvendt - i dameperspektiv....vår går jo innover, og ikke utover.

Skrevet

Jeg vil tro det er platåfasen, siden kroppen "trekker" seg tilbake.

-Domino

Skrevet

Kanskje du har en mindre utviklet og LITEN klitoris INNVENDIG ? Dermed lavere følsomhet ?

Hos en dame med større innvendig utstyr som errigerer seg og hovner opp...blir det økt følsomhet og friksjon. Dermed mer nytelse.Og lettere orgasme.

Blir det samme som å knulle en kar med bitteliten pikk. Lite friksjon , lite nytelse.

Bare omvendt - i dameperspektiv....vår går jo innover, og ikke utover.

Hva er poenget med å anklage henne for å være dårlig utstyrt? Det virker ikke særlig hjelpsomt.

• Liker 2
Skrevet (endret)

ikke engang jeg vet hvor g-punktet mitt er.. :sukk:

Noen som kan fortelle meg det? :sjenert:

.

Endret av Illiya
Skrevet

If you dont use I`t - you loose I`t ...dette STEMMER 100 % .

Engelskkunnskapene dine er enda verre enn norskkunnskapene.

Verst av alt er hvordan du hele tiden hevder at andre er mye dårligere utstyr enn deg. Heller det enn å være selvgod uten å ha noen grunn til det.

• Liker 2
Skrevet

Engelskkunnskapene dine er enda verre enn norskkunnskapene.

Verst av alt er hvordan du hele tiden hevder at andre er mye dårligere utstyr enn deg. Heller det enn å være selvgod uten å ha noen grunn til det.

Uansett hva hun sier er ww tross alt dårligere utstyrt enn de fleste når det kommer til det største og viktigste sexorganet; hjernen! ;)

• Liker 2
Skrevet

Uansett hva hun sier er ww tross alt dårligere utstyrt enn de fleste når det kommer til det største og viktigste sexorganet; hjernen! ;)

Jeg har jo mere kunnskaper om g-punktet enn dere har tydeligvis. Så tipper min hjerne også er ganske så velutviklet ....

Jeg blir jo ofte kalt for inteligent. Jeg har til og med blitt kalt for EINSTEIN her inne....DET var utrolig smigrende : ) Takk : )

Jeg er så inteligent. At mye av det jeg skriver MÅ MODERERES VEKK, av moderator.Forde inteligente mennesker er FARLIGE...en trussel mot gammel kunnskap og holdninger.

Er ikke all ny kunnskap som tåler dagens lys...eller får aksept ennå.

Akkurat som han som påstod jorda var rund og ikke flat. Tok mange år før det ble bevist, og ingen trodde han..og de kalte han IDIOT etc fullstendig tullete og gal.

Han var ikke det. Bare mye mer inteligent enn alle andre.

DET er en ulempe med å være for inteligent...he he

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jo mere kunnskaper om g-punktet enn dere har tydeligvis. Så tipper min hjerne også er ganske så velutviklet ....

Jeg blir jo ofte kalt for inteligent. Jeg har til og med blitt kalt for EINSTEIN her inne....DET var utrolig smigrende : ) Takk : )

Jeg er så inteligent. At mye av det jeg skriver MÅ MODERERES VEKK, av moderator.Forde inteligente mennesker er FARLIGE...en trussel mot gammel kunnskap og holdninger.

Er ikke all ny kunnskap som tåler dagens lys...eller får aksept ennå.

Akkurat som han som påstod jorda var rund og ikke flat. Tok mange år før det ble bevist, og ingen trodde han..og de kalte han IDIOT etc fullstendig tullete og gal.

Han var ikke det. Bare mye mer inteligent enn alle andre.

DET er en ulempe med å være for inteligent...he he

Der understreket du jo bare poenget mitt :wink:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...