Gå til innhold

G-punktsjegere ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har nå jeg funnet g-punktet mitt for masse år siden. Jeg fant det så lett, forde jeg hadde en xsamboer som faktisk var G-punkts-jeger...han letet på meg. Og jeg kjente det med en gang han gjorde det riktig. Var veldig deilig å bli stimulert med fingeren hans akkurat i det området. Sån oppdaget nå jeg g-punktet og ble mer bevisst på det. Dette er masse masse år siden da. Men nå ser jeg at NÅ må jeg lære nye menn vidre dette. Ettersom jeg kjenner det tydelig når mannen fomler inni der med fingeren, og ikke " vet " helt hvilken vegg han skal bruke litt extra trykk på...

Er sikker på masse damer har menn som ike har peiling. Og mange damer har i hvertfall ikke peiling de heller. Dersom dette ikke intereserer dem. Derfor er det FINT med mannlige g-punktsjegere...

Kanskje kan de gi kvinnen en a ha opplevelse : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det vi trenger, flere menn som fomler som besatt etter det påståtte g-punktet. :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Akkurat det vi trenger, flere menn som fomler som besatt etter det påståtte g-punktet. :rolleyes:

Det er vitenskapelig bevist med ultralyd og forde kvinner som har g-punkt har tykkere vev der enn andre, noe gynekologer har sett på undersøkelser. Det er ikke påstått. Selv om enkelte kvinner ikke reagerer positivt på stimulering der. Betyr det nok bare at disse kvinnene er født UTEN spesiell konsentrasjon av nerver der. Ca 1 av 3 kvinner eller 1 av 4 kvinner SKAL ha et g-punkt i hvertfall. De som HAR ...burde nå oppdage sitt.

Forde det gir masse extra nytelse både under forspill og samleiet. Og dersom g-punktet masseres litt FØR samleie. Blir samleiet mye deiligere og det blir enda enklere å oppnå vaginal orgasme. Rett og slett forde g-punktet svulmer opp og blir MER følsomt med litt stimulering dr først, som forspill før samleie. Derfor er det viktig.

Dette er egne erfaringer. Og burde være et godt tips til de som synes vaginal orgasme er vanskelig å oppnå.

Skrevet

Er gullmusa litt sår og sliten etter helgen? Siden du starter en ny tråd igjen? Eller gikk "supermannen" lei av gnålet ditt?

• Liker 1
Skrevet

Er gullmusa litt sår og sliten etter helgen? Siden du starter en ny tråd igjen? Eller gikk "supermannen" lei av gnålet ditt?

Jada gullmusa er nokså sår men mett nå...skikkelig "sværing " er han ...he he

Skrevet

Påstått?

Trist at kvinner kjenner sin egen kropp dårligere enn menn kjenner deres kropp.

• Liker 1
Skrevet

At punktet eksisterer og gir en helt annen type orgasme enn "vanlige" klitorisorgasmer er det vel ingen tvil om? Enten man nå kaller det g-punktet eller baksiden av klitoris.

At mange kvinner er godt fornøyd med klitorisorgasmene sine og ikke ønsker, er lei av eller rett og slett bare blir stresset av at partnerene deres på død og liv skal finne punktet blir jo en helt annen sak.

• Liker 6
Skrevet

Påstått?

Trist at kvinner kjenner sin egen kropp dårligere enn menn kjenner deres kropp.

Det kan jo hende hun allerede har letet, men ikke liker å bli stimulert der. Som sagt - kunn 1 av 3 eller 1 av 4 kvinner antas å ha et velutviklet og følsomt g-punkt. Noen har det, andre ikke.

Akkurat som menn er skapt forskjellig nedentil fra naturens side...Noen men har kjempe utstyr..rene avlshingstene...mens andre menn igjen har en latterlig liten sak som knapt er brukbart til å klare å gjennomføre et normalt samleie med. Blir vanskelig når agurken er 7 cm....i erigert tilstand. DAMER er også forskjellig skapt i underlivet.

Skrevet

G-punktet finnes, det er et faktum, men evolusjonen har vært litt mer brutal med enkelte slekter av mennesketreet enn andre. Det vil si at flere kan ha nedsatt følsomhet. Anyhoe, skjeden har ikke bare g-punktet som et erogent super-spot, for man har også nedre og øvre deepspot lengst inn i skjeden. Further on er det slik at flere kvinner også kan få livmorhalsorgasme, men nettopp det anbefales ikke til allmenheten, siden det for de aller fleste jenter og kvinner er knyttet store smerter til livmorhalsen. Den smerten dere får når en gutt bunner dere og treffer der.

Men å finne en gutt eller mann som vet å lokalisere er ingen dum ide, og jeg støtter den, siden det er med på å vekke til live vagina. Men en kan gjerne ta seg litt tid til å utforske de litt mindre erogene i skjeden også, for å få økt følsomhet.

-Domino

• Liker 1
Gjest Madelene1
Skrevet

Nå har nå jeg funnet g-punktet mitt for masse år siden. Jeg fant det så lett, forde jeg hadde en xsamboer som faktisk var G-punkts-jeger...han letet på meg. Og jeg kjente det med en gang han gjorde det riktig. Var veldig deilig å bli stimulert med fingeren hans akkurat i det området. Sån oppdaget nå jeg g-punktet og ble mer bevisst på det. Dette er masse masse år siden da. Men nå ser jeg at NÅ må jeg lære nye menn vidre dette. Ettersom jeg kjenner det tydelig når mannen fomler inni der med fingeren, og ikke " vet " helt hvilken vegg han skal bruke litt extra trykk på...

Er sikker på masse damer har menn som ike har peiling. Og mange damer har i hvertfall ikke peiling de heller. Dersom dette ikke intereserer dem. Derfor er det FINT med mannlige g-punktsjegere...

Kanskje kan de gi kvinnen en a ha opplevelse : )

ikke engang jeg vet hvor g-punktet mitt er.. :sukk:

Noen som kan fortelle meg det? :sjenert:

Skrevet

G-punktet finnes, det er et faktum, men evolusjonen har vært litt mer brutal med enkelte slekter av mennesketreet enn andre. Det vil si at flere kan ha nedsatt følsomhet. Anyhoe, skjeden har ikke bare g-punktet som et erogent super-spot, for man har også nedre og øvre deepspot lengst inn i skjeden. Further on er det slik at flere kvinner også kan få livmorhalsorgasme, men nettopp det anbefales ikke til allmenheten, siden det for de aller fleste jenter og kvinner er knyttet store smerter til livmorhalsen. Den smerten dere får når en gutt bunner dere og treffer der.

Men å finne en gutt eller mann som vet å lokalisere er ingen dum ide, og jeg støtter den, siden det er med på å vekke til live vagina. Men en kan gjerne ta seg litt tid til å utforske de litt mindre erogene i skjeden også, for å få økt følsomhet.

-Domino

Jeg får aldri smerter i livmorhalstappen, og jeg elsker å bli bunnet...Limorhalsorgasme har jeg nok sikkert hatt. Deilig å kjenne pikken helt innerst der ja. Livmorhalstappen gjør kunn vondt å støte borti...når den er liten,hard og umoden . Når kvinnen er på sitt mest fruktbare i syklusen, hovner den opp og blir mye mykere. Og det er faktisk veldig deilig at den får massage fra penis, under samleiet.

Damer som plages med konstant liten,hard og umoden livmorhalstapp...- går sansynligvis på P-PILLER. Disse sørger hormonelt for at man konstant er i " ufruktbar tilstand ", dermed blir ikke livmorhalstappen moden og myk. Som hos MEG , som ikke bruker hormonell prevensjon.

Har aldri støtsmerter. Selv om mannen er både lang og tykk.

Skrevet

Åååh, takk :)

Få din partner til å ta seg god tid å utforske skjedeveggen opp mot magen cirka. 2-3 cm inn. Ta dere gjerne god tid til å bli skikkelig kåte før dere setter igang. For han vil området kjennes ruglete, og du vil selvsagt kjenne punktet på grunn av økt nytelse. Når det er funnet kan du også be han legge motsatt hånd med håndflaten ned over vulva og presse rolig ned.

Good luck, håper du finner det ;-) Og bruk god tid, for flere kan det ta litt tid før man finner det.

-Domino

Skrevet

Få din partner til å ta seg god tid å utforske skjedeveggen opp mot magen cirka. 2-3 cm inn. Ta dere gjerne god tid til å bli skikkelig kåte før dere setter igang. For han vil området kjennes ruglete, og du vil selvsagt kjenne punktet på grunn av økt nytelse. Når det er funnet kan du også be han legge motsatt hånd med håndflaten ned over vulva og presse rolig ned.

Good luck, håper du finner det ;-) Og bruk god tid, for flere kan det ta litt tid før man finner det.

-Domino

Det er ikke nødvendig med partner. :)

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som greier det alene? Jeg er singel, og jeg tror jeg vet har funnet mitt punkt, men jeg gir opp hver gang. Det går liksom ikke.

Skrevet

-Domino

Hadde alle menn vært så flink i sengen som deg - hadde det jo ikke vært noe problem å finne g-punktet hos de fleste kvinner. Men jeg opplever som kvinne...at selv godt voksne menn aldri tydeligvis har lest om g-punktet. Det er noe jeg straks skjønner og KJENNER...når de fingrer meg helt feil...

For det er jo enkelt å finne egentlig.

Du er sikkert dødsdigg i sengen : ) Blir nesten litt småkåt av å lese at du KAN DETTE ...jeg elsker akkurat dette selv. Superdeilig : )

Skrevet

Hadde alle menn vært så flink i sengen som deg - hadde det jo ikke vært noe problem å finne g-punktet hos de fleste kvinner. Men jeg opplever som kvinne...at selv godt voksne menn aldri tydeligvis har lest om g-punktet. Det er noe jeg straks skjønner og KJENNER...når de fingrer meg helt feil...

For det er jo enkelt å finne egentlig.

Du er sikkert dødsdigg i sengen : ) Blir nesten litt småkåt av å lese at du KAN DETTE ...jeg elsker akkurat dette selv. Superdeilig : )

Og ut i fra hvilken holdning de andre her inne har til deg, så burde jeg ligge lengst mulig unna deg? ;-)

-Domino

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke nødvendig med partner. :)

Ikke nødvendig, men MEGET anbefalt.

-Domino

Gjest Madelene1
Skrevet

-Domino

Om det er sånn at vi finner g-punktet, vil jeg da komme når vi har sex?

Liksom om vi finner punktet med fingrene hans (eller mine), vil jeg da bli så kåt at jeg kommer under sexen også?

Jeg har aldri kommet vaginalt og har fått råd om å stimulere klitoris under sex, men det har ikke funket for meg.. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...