Gå til innhold

Hvor reise sommeren 2012?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har så smått å begynt å tenke på hvor jeg og kjæresten skal reise på sommerferie neste år. Vi er i 25-årene.

Ønsker til ferien:

x gjerne hvite flotte strender,med turkist vann:)

x 10-14 dagers varighet.

x ikke alt for dyrt. Helst ikke mer enn 12000 kr per person,for fly og hotell.

x kanskje et litt romantisk sted? Men absolutt ikke et krav.

x kan gjerne være litt å finne på,kultur,ting å se osv,utflukter til øyer/byer osv.

Tyrkia har vi ikke lyst til,har vært der flere ganger.

Drømmer om å reise til Mexico,men juli er jo et dumt tidspunkt å reise dit på.

Takk for tips!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med Sicilia? Var der i september i år med kjærsten, det var utrooolig fint og romantisk! Vi bodde i Taormina, en gammel by som ligger på en høyde med utsikt over havet. Vi bodde på et hotell med basseng, men det gikk en gondol ned til stranden der. Vi prioriterte å bo oppe i byen fordi vi er mest glad i mat og kos på ferien, syntes det er litt kjedelig å ligge på stranden dagen lang. Men det går også an å gjøre omvendt, bo ved stranden og reise inn til Taormina om kvelden og spise og shoppe litt :)

Ellers var vi på Mallorca i juli, bodde i Palma også hadde vi leiebil og utforsket hele øya, der var det også utrolig flott.

Begge stedene har krystallklart hav og vakre strender.

Jeg reiser faktisk til Mexico i februar, to uker. Gleder meg helt vilt, men har aldri vært der før så aner ikke hvordan det er om sommeren, men er jo helt sikkert bra :-)

Neste sommer ser jeg og samboeren på Mennorca, der ser det helt fantastisk ut. Men har ikke fått surret oss til å bestille enda da...

Endret av tinywiny
Skrevet

Hva med Sicilia? Var der i september i år med kjærsten, det var utrooolig fint og romantisk! Vi bodde i Taormina, en gammel by som ligger på en høyde med utsikt over havet. Vi bodde på et hotell med basseng, men det gikk en gondol ned til stranden der. Vi prioriterte å bo oppe i byen fordi vi er mest glad i mat og kos på ferien, syntes det er litt kjedelig å ligge på stranden dagen lang. Men det går også an å gjøre omvendt, bo ved stranden og reise inn til Taormina om kvelden og spise og shoppe litt :)

Ellers var vi på Mallorca i juli, bodde i Palma også hadde vi leiebil og utforsket hele øya, der var det også utrolig flott.

Begge stedene har krystallklart hav og vakre strender.

Jeg reiser faktisk til Mexico i februar, to uker. Gleder meg helt vilt, men har aldri vært der før så aner ikke hvordan det er om sommeren, men er jo helt sikkert bra :-)

Neste sommer ser jeg og samboeren på Mennorca, der ser det helt fantastisk ut. Men har ikke fått surret oss til å bestille enda da...

Takk for tips! Menorca ser virkelig flott ut! Ser ikke bort ifra at vi velger å dra dit:) Skal lese litt mer om det:)

Gjest Elissima
Skrevet

Hva med Villefranche i Frankrike? Ligger litt utenfor Nice. Utrolig flott sted :) Nydelige strender. Billig å ta taxi til f.eks Nice, med masse hyggelige butikker/restauranter etc. Men stranda i Nice er dårlig, derfor anbefaler jeg heller å bo i Villefranche.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...