Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2003 #1 Skrevet 13. desember 2003 Hvor kan jeg få kjøpt strømpebukser som slutter ved hoftene (slike som ikke skal stramme i livet) ? Håper på raskt svar, for jeg skal på julebord i kveld og skal straks til byen å kjøpe.
Gjest Étoile Skrevet 13. desember 2003 #2 Skrevet 13. desember 2003 Lindex hadde i fjor ihvertfall. På H&M hadde de noen med blondekant øverst i fjor som ikke strammet i det hele tatt - genialt! Men finner dem ikke i år... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2003 #3 Skrevet 13. desember 2003 Tusen takk! Vet du hva de heter også i samme slengen?
Gjest Étoile Skrevet 13. desember 2003 #4 Skrevet 13. desember 2003 Litt sent nå kanskje, men de pleier å hete noe med "low waist" el. lign. Håper du finner det du leter etter! :D
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #5 Skrevet 15. desember 2003 Fant det på Lindex, men de hadde bare svarte og marsipan fargede, desverre. Var ute etter hudfargede, så det ble vanlige. Men takk for hjelpen likevel.
Arwen Skrevet 15. desember 2003 #6 Skrevet 15. desember 2003 Oroblu har, husker ikke hva de heter.Har de sikkert på glassmagasinet.
Gjest Chica i.i. Skrevet 16. desember 2003 #7 Skrevet 16. desember 2003 KappAhl har tror jeg, iallfall der jeg pleier å kjøpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå