Gjest Nefertiti Skrevet 13. desember 2003 #1 Skrevet 13. desember 2003 Jeg liker å pynte meg og kle meg fint når jeg får en anledning. Kommer selvsagt an på anledningen, alt passer ikke til alt Hva liker dere å gjøre? Når jeg skal på julebord, nyttårsfest eller andre fester liker jeg å: - Sminke meg med farger som ikke er så nøytrale som de jeg bruker til vanlig. Tar et ekstra lag mascara, litt glitter (alt med måte selvfølgelig, og det må jo se fint ut) - Bruker gjerne tilbehør som gjør litt mer utav seg. Vesker, belter, klemmer, strikker og ikke minst smykker. (men ikke alt på en gang) - Jeg kan gjerne bruke "nøytrale" klær hvis jeg har tilbehør til, hvis ikke kan jeg slå til med klær som gjør litt mer utav seg. - Liker å "sette opp" (gjøre det selv) håret på forskjellige måter. Dette liker jeg å bruke tid på når jeg pynter meg, som er alt for sjeldent...
Nana Skrevet 14. desember 2003 #2 Skrevet 14. desember 2003 Jeg liker kjole, elegant veske, hold-in-strømpebukse (obligatorisk for meg :-) ), feminine sko med høye hæler, diskret smykke og øredobber og så har jeg et gull-armbånd med charms som jeg tar frem til sånne anledninger. Hvis det er en mer uformell sammenkomst tar jeg gjerne på dress (bukse, jakke + topp) og kan gjerne være litt mer "rufsete" på håret og våget i sminken enn hva jeg ville vært i en mer elegant anledning. Det er gøy å pynte seg!
philippa starck Skrevet 15. desember 2003 #3 Skrevet 15. desember 2003 Klær: Jeg går som oftest i kjole når jeg skal pynte meg. Lengde midt på kneet omtrent. Hvis det er sånn "vet-ikke-hva-de-andre-går-med" så blir det en drakt med en spennende topp under, slik at jeg kan ta av meg jakken og blir mer pyntet hvis det trengs. Hår: føner det, og bruker krølltang for å få korketrekkerkrøller. Stor suksess hver gang! Har i shine, slik at det blir blankt. Sminke: "soter" øynene litt - men ikke sånn at jeg ser ut som en avart av Pamela. Underlagskrem med litt farve, pudder på nesen. Lys lebestift hvis jeg er mørk på øynene. Markerer øyebrynene godt. Smykker: har sjelden smykker i halsen, men bruker ofte et fresht armbånd - gjerne litt stort. Sko: høye hæler. Veldig høye hæler. Elsker sandaler. Men kan også gå med partystøvletter til kjole. Spørs på anledningen. Andre tips: Stay-ups, en deilig bodylotion og parfyme (samme duft, naturligvis) neglelakk (french manicure er alltid stilig, men bruker gjerne rødt til fest) flott undertøy (som ALDRI må vise! Ingenting er ulekrere enn en grånende bh som viser under kjolestroppen...) En flott veske er et must Og til slutt: pels ytterst, sammen med en fin pashmina og stilige hansker. Klar for party! Innlegget er endret. Det er ikke tillatt å reklamere for eget foretak i innlegg. Ta kontakt med redaktør [email protected] for annonseplass. Orakel - moderator
Gjest Gitte Skrevet 15. desember 2003 #4 Skrevet 15. desember 2003 Jeg er nok ikke så tøff enda at jeg våger å dra på fest slik jeg ønsker, men man kan jo drømme: Jeg tror jeg ville valgt et langt skjørt og en passende topp. En liten jakke til. Høye hæler kanskje, men må nok øve litt først Litt forsiktig sminke ville jeg også hatt, men er redd for å overdrive, så der er jeg usikker. Ei veske måtte jeg også ha, i alle fall for helheten. Hva jeg skulle hatt oppi? Er ikke sikker, jeg er bare på begynnerstadiet :oops:
Transe Skrevet 22. desember 2003 #5 Skrevet 22. desember 2003 Hei Jeg er tidleg oppe for å pakke. Jeg skal til min søster i julen. Har pakket ned 4 finkjoler nye av året,5 litt mindre pyntet kjoler,2 skjørt og 4 topper. 2 kjoler til arbeid,skal hjelpe til med husarbeid. Sko høy heler og støvletter. Fint undertøy. Stay-up. 5 vesker Jeg bruker helst kjoler til fest. Moderat sminket,først og fremst må jeg skule min manligfe trekk. Har alltid skulderlangt hår med moderat krøll.Påfester jeg går på bruker jeg for det meste støvletter, det er det jeg liker best også, men høyhelet sko bruker jeg også. Har sluttet med panty, bruker bare stay-up, liker det bedre. I vesken har jeg alt det en mann trenger,nøkler, kort,penger. Som dame må du ha litt ekstra sminke i vesken. Alle damer retter litt på den på toalettbesøk.Da må du se om alt er som det skal i speilet og fikse på sminken. Det er der jentepraten kommer, var veldig nervøs der lenge, men er nå den beste plassen jeg vet om. Mye rart å høre av jenter etter noe inntak av alkohol. God Jul
Gjest Coral Skrevet 22. desember 2003 #6 Skrevet 22. desember 2003 Syns også det er kjekt å pynte meg, og når jeg skal ut på feks julebord liker jeg å sette av god tid til å gjøre meg i stand. Da blir det liksom litt utenom det jeg går med til vanlig. Bruker lengre tid på å sminke meg, er mer nøye enn til vanlig og bruker litt mer maskara. Men ikke for mye! Skimmer i øyenskygge og på kinnbena er også fint syns jeg. Kjole el skjørt og en fin topp med lengde til knærne er det jeg trives best i, og høye heler da :D
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #7 Skrevet 22. desember 2003 Herregud--jeg kom til å tenke på hvor ufattelig lenge siden det er sist jeg pyntet meg for å gå på fest.. Jeg som syntest det var noe av det morsomste jeg gjorde, og som ofte fikk oppmerksomhet. Jaja, det blir vel en jul med mann i jeans i år og.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå