BellaRose Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Har bleika og farga håret så mye nå, og sist brakk noe av håret ca 8 cm fra hodebunnen. Håret mitt er gradert men er litt nedenfor skuldrene på det lengste. Så jeg lurer på om dere syns jeg skal klippe håret kortere slik at den kjemiske klippen ikke vises så godt? Jeg ser det jo ikke så godt selv, men sambo gjør det... Har ikke lyst på kort hår, men jeg har jo utsatt håret mitt for dette selv så, da må jeg jo bare gjøre det beste ut av det. Hva synes dere?
Gjest Regza Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 om samboeren din ser det, og faktisk kommenterer det, så er det vel på tide med en klipp. Slitt hår er jo ikke pent =) 2
frisørmester :) Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 klipp det. slitt hår fliser enda mer på det du (kansje) har igjen av sunnhet. Klipp deg du
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Hva i alle dager mener du med kjemisk klipp?? Og ja, klipp for guds skyld håret ditt. Så mye som trengs! 1
BellaRose Skrevet 22. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2011 (endret) Hva i alle dager mener du med kjemisk klipp?? Og ja, klipp for guds skyld håret ditt. Så mye som trengs! "Kjemisk klipp" er det som skjer når håret brekker under farging/bleking. Endret 22. november 2011 av BellaRose
Gjest Tigress Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 "Kjemisk klipp" er det som skjer når håret brekker under farging/bleking. For ein fantastisk eufemisme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå