Gå til innhold

Nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man for at den man skriver med ikke mister interessen? Har skrevet med flere, men samtalene har etterhvert bare dødd ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inviter de med på en date.

Skrevet

Jeg føler det er slik at det er gutta som bør oss ut på date, og ikke vi jentene. Hva synes dere? Er noen jeg har lyst å be ut, men så synes jeg gutta bør ta initiativet.

(for ordens skyld, jeg er ikke TS).

Skrevet

Jeg sa meg møkklei av å sitte på gjerdet og vente til mannen bedde meg ut, så da en jeg ikke ville gå glipp av tok kontakt med meg så spurte jeg han ut ganske raskt. Bare positiv respons på det.

Skrevet

Jeg sa meg møkklei av å sitte på gjerdet og vente til mannen bedde meg ut, så da en jeg ikke ville gå glipp av tok kontakt med meg så spurte jeg han ut ganske raskt. Bare positiv respons på det.

Okay, kult, hvordan gikk det? Ble det en bra date? Ble det et forhold ut av det? Fortell, nå ble jeg nysgjerrig :)

Stemte det gode inntrykket fra nettet med virkeligheten?

Skrevet

Og hvor lang tid tok det før du ba han ut?

Skrevet

Dette har nettopp hendt da, så er i datingfasen ennå. :gjeiper:

Vi hadde vel snakket litt en måned, såpass lite at vi egentlig visste veldig lite om hverandre annet enn det vi har skrevet i beskrivelsen og bilde. Men når mailene til og fra begynte å stagnere hev jeg meg bare uti det.

Han er herlig, men sjenert på damefronten. :)

Skrevet

Jeg synes at jenter som daglig spør "Hvordan går det?" og "Hva gjør du?" burde spare seg denne mekaniske daglige kommunikasjonen. Man blir gaaal av mindre.

La det gå flere timer mellom svarene dine noen ganger. Skriv ting som får hann eller henne til å tenke på deg. Legg ut små gåter og hint. La den andre få være litt nysgjerrig. Er jo den klassiske pull'n push som gjelder der også, som med all annen sosial kontakt.

-Domino

Skrevet

Jeg synes at jenter som daglig spør "Hvordan går det?" og "Hva gjør du?" burde spare seg denne mekaniske daglige kommunikasjonen. Man blir gaaal av mindre.

La det gå flere timer mellom svarene dine noen ganger. Skriv ting som får hann eller henne til å tenke på deg. Legg ut små gåter og hint. La den andre få være litt nysgjerrig. Er jo den klassiske pull'n push som gjelder der også, som med all annen sosial kontakt.

-Domino

Galskap.

Nei, det viktige er faktisk å se at folk klarer å oppføre seg på en normal måte. Og at de kan bry seg.

Skrevet

Dette har nettopp hendt da, så er i datingfasen ennå. :gjeiper:

Vi hadde vel snakket litt en måned, såpass lite at vi egentlig visste veldig lite om hverandre annet enn det vi har skrevet i beskrivelsen og bilde. Men når mailene til og fra begynte å stagnere hev jeg meg bare uti det.

Han er herlig, men sjenert på damefronten. :)

Så utrolig gøy!!!! Fortell mer, ble nysgjerrig jeg nå ;)

Hva gjorde dere på daten? Skal dere treffes igjen snart? Hvordan var han i virkeligheten, kontra inntrykket fra nettet?

Skrevet

-Domino

Veldig enig med deg! Men du, hvordan gjør man dette med små gåter og hint, etc...? Har du noen tips? Jeg skriver med en som jeg har fått veldig sansen for.... :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...