momo Skrevet 13. desember 2003 #1 Skrevet 13. desember 2003 Har funnet en kjole jeg synes er helt nydelig på nett, men største str er 3 år, og jeg trenger i større str. Lurer på om noen av dere vet om et sted man kan få tak i lignende kjoler bare større str. Og tror dere en på 6 år vil synes den er fin eller blir det for barnslig. :D :D
momo Skrevet 13. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2003 Og her er linken til kjolen http://www.childrenssalon.co.uk/CHRISTEN/c...DprincessLG.jpg Jeg er litt sosete i dag
Gjest Tex Skrevet 13. desember 2003 #5 Skrevet 13. desember 2003 Kjolen var kjempefin og helt ulikt det jeg har sett tidligere... den er sikkert nydelig i str seks år også, men jeg aner ikke hvor du skulle fått tak i en..... Lykke til...... :kgblunk:
Arwen Skrevet 13. desember 2003 #6 Skrevet 13. desember 2003 Hva slags bryllupsdato har dere? Synes kjolen var nydelig, men passer vel best til vinterbryllup?
Gjest MrsL Skrevet 13. desember 2003 #7 Skrevet 13. desember 2003 Kjolen var kjempefin, men den passer nok best i et vinterbryllup ja, men det er kansje det du skal ha. Har dessverre aldri sett den før, så kan nok ikke hjelpe
momo Skrevet 15. desember 2003 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2003 Ja, vi skal ha vinterbryllup. gifter oss 6 mars. Og det er alltid snø her da. Takk for svar. Tror ikke det blir lett og finne nei. :D :D
Gjest Bertine Skrevet 15. desember 2003 #9 Skrevet 15. desember 2003 du kan jo kanskje få en sydame til å sy den??? ta med bilde og spør...
Lala Skrevet 15. desember 2003 #10 Skrevet 15. desember 2003 Kjolen var kjempefin, men den passer nok best i et vinterbryllup ja, men det er kansje det du skal ha. Har dessverre aldri sett den før, så kan nok ikke hjelpe Men som det ble nevnt, fins det jo sydamer som fikser det meste.
momo Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2003 Var hos sydame i dag, for å høre på pris og hun trodde det kunne fort nerme seg 3000 kr kjolen. Det blir for dyrt for oss siden vi skal ha to kjoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå