AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Hei! 2012 skal bli MITT år! Jeg vurderer å starte med en fritidssyssel for å komme meg mer utpå og treffe menn. Hva foreslår dere? Har allerede prøvd frivillig arbeid uten hell... Og har ikke helt tro på å møte noen via jobben eller på byen...
Pene sko... Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Jenter/damer er et stort savn i golfsporten. Tennis er bra mosjon og der finner du ganske mange menn. Skyting og motorsport har mye menn. Ellers har vi treningssentere. ELLER, du kan banke på min dør? 1
Gjest finurlig Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Åh, hiver meg på denne tråden! Har ikke noe problem med å møte menn på byen, men hvordan møter man menn edru??
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Et godt tips for å treffe nye mennesker Turer og aktiviteter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Hvordan å treffe Damer spør jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Hei! 2012 skal bli MITT år! Jeg vurderer å starte med en fritidssyssel for å komme meg mer utpå og treffe menn. Hva foreslår dere? Har allerede prøvd frivillig arbeid uten hell... Og har ikke helt tro på å møte noen via jobben eller på byen... Du bør jo velge noe du synes er gøy og som samtidig er slik at du treffer en del menn der. Det første som slår meg er dansekurs. Noen klubber har stor mangel på menn, andre ikke, du får undersøke hvordan det er der du bor. Hvis du bor i Oslo så er det jo unektelig større tilbud av kurs i forskjellige danseformer enn ellers i landet. Selv synes jeg swing er veldig morsomt, da mener jeg ordentlig swing som Lindy Hop, ikke Fasting-swing, som er en veldig forenklet swingform. Her er et eksempel på Lindy Hop for viderekommende: Hvis dans ikke er helt tingen for deg, eller hvis det er dårlig med tilbud der du bor, hva med kampsport? Der er det gjerne stort flertall av menn blant medlemmene.
Gjest Liss`pia Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 (endret) Ta klatrekurs (brattkort) Veldig populært, mennesker i alle aldre. Det er lov til å være kvinne/mann i "nød" OG man har en god unnskyldning til å møtes ved senere anledning Endret 23. november 2011 av Liss`pia
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Enig i forslagene om golf og klatring. Jeg driver med seiling og der er det også fint å være jente.
hercules Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 Jeg tenker litt sånn at scenarioer som bibliotek, dans, kor, cafè osv, slike ting bare er mulig på film Men hvis jeg fikk bestemme, så ville jeg valgt å møte min fremtidige kjæreste på en fjelltopp, eller bokstavlig talt i middelhavet:) Men når den rette dukker opp, så mister disse tingene sin betydning, det har jeg sårt opplevd.. Når det kommer til treningsstudio, så anser jeg ikke det som en egnet situasjon for å sjekke/bli sjekket. Jeg ville aldri i livet sjekket opp en jente som trener, nettopp fordi jeg selv tror jeg ville følt på en litt ubekvem stemning der og da, kanskje.. Og hvis jeg sjekker opp en jente på studio, så ser jeg for meg at hun tenker "herregud, la meg få trene i fred.." For oss som ikke er så glad i å være drita fulle på byen hver helg, så er vel dette bare en liten utfordring ekstra. 1
Likeverdig Skrevet 26. november 2011 #11 Skrevet 26. november 2011 Selv vurderer jeg å begynne å danse Tango Eller ta et matkurs. Mat er veldig viktig for meg, og jeg ønsker ikke å være kokke for en fremtidig partner som ikke ser verdien i god hjemmelaget mat. Så på et matkurs burde det være mulig å finne en likeverdig i så måte
Leksie Skrevet 26. november 2011 #12 Skrevet 26. november 2011 Ikke på byen ivertfall! Jeg traff både min kjære og eksen min i stallen, liten omgangskrets
solch Skrevet 26. november 2011 #13 Skrevet 26. november 2011 (endret) Jeg anbefaler treningssenter! Jobber selv på et, og har opplevd at flere har funnet tonen igjennom å trene her, selv om de ikke kjente hverandre fra før av. Har selv et godt øye for en som trener her, som jeg har blitt kjent med. Også er jo det de samme som trener hele tiden, så man møtes ofte! Er også fast bestemt på at 2012 skal bli mitt år! Endret 26. november 2011 av solch
Maria.91 Skrevet 26. november 2011 #14 Skrevet 26. november 2011 Uten å ha noe særlig å tilføye ville jeg bare si at jeg blir litt glad inni meg av å se sånne positive opptimistiske tråder som det her, med folk som virkelig har TROEN på kjærligheten!! Jeg vet du sa at du ikke liker byen som sjekkested, men jeg kan gå god for at det faktisk er en helt flott arena for å møte folk av motsatt kjønn. Folk er liksom innstilt på å treffe nye mennesker, hvis du skjønner? Bare pass på hvor du drar, at du drar på et sted hvor folk som er "din type" drar! (Eks. ikke dra på et eksklusivt dyrt utested hvis du egentlig er mere fotballpub-typen). Jeg og min kjære traff hverandre første gang på byen, det nærmer seg to og et halvt år siden den kvelden, og nå er vi hverandres alt. Jeg ønsker deg lykke MASSE til, fortsett med optimismen og gleden, så skal du se at det går flott for deg!!! :D :D <3 <3
Mr.Omg Skrevet 26. november 2011 #15 Skrevet 26. november 2011 (endret) Skaffe deg en jobb i IT-bransjen. Ikke så mange damer der Spiller du dataspill så drar du på the gathering. Liker du musikk, så drar du på konserter (folk blir veldig glade i de som liker sammen musikk som de selv gjør. Spesielt på konserter) Endret 26. november 2011 av Mr.Omg
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #16 Skrevet 26. november 2011 Skaff deg en sympatihobby. En hobby du kun later som du liker for å treffe en mann. Hvis du feks ser en du liker og finner ut at han liker fisking burde du lese deg opp litt+ lære deg å fiske. Deretter har dere "noe" til felles og før du vet ordet av det har du han på "kroken".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå