AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Hvordan sjekke opp en bartender? Er veldig betatt av en bartender som jobber på stamplassen min her i byen. Nordlening, tattoveringer, pent smil og sjarmerende til de grader. Han har tydligvis lagt merke til meg. Sto og viste muskler for en tid tilbake bak baren når han la merke til at jeg så etter han. Og kommer alltid med et glis når jeg kommer for og bestille en drink til han. Har dere noen tips?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Du kan jo spørre rett ut, "Er du høffelig for drinksen eller kunne du tenkt deg å ta en kopp kaffi og bli bedre kjent?" 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Du kan jo spørre rett ut, "Er du høffelig for drinksen eller kunne du tenkt deg å ta en kopp kaffi og bli bedre kjent?" TS: Det går an. Var faktisk en kveld han ikke jobbet i baren og var ute med kompiser, de satt på et bord sammen og pratet. Og i det jeg gikk forbi med en kompis sendte han meg det blikket og gliset, er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Aldri vært så betatt før, både en god og skummel følelse.
Quinn Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Hadde noe lignende med en bartender. Viste seg han var veldig interessert, men også litt drittsekk (Hadde dame, ville være utro, men var redd for at jeg skulle åpne kjeften ^^). Begynt vel med at jeg kom inn til tider det ikke var så aktivt.. Passet på å sitte alene. Ville foreslått noe lignende. Og istedenfor "Er du høffelig for drinksen eller kunne du tenkt deg å ta en kopp kaffi og bli bedre kjent?", ville jeg tatt bort den siste delen. Blir litt for direkte for min smak, men det vekker liksom oppmerksomheten. Prøv å hør litt selvsikker og leken ut?
Gjest SweetThing Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Hadde noe lignende med en bartender. Viste seg han var veldig interessert, men også litt drittsekk (Hadde dame, ville være utro, men var redd for at jeg skulle åpne kjeften ^^). Begynt vel med at jeg kom inn til tider det ikke var så aktivt.. Passet på å sitte alene. Ville foreslått noe lignende. Og istedenfor "Er du høffelig for drinksen eller kunne du tenkt deg å ta en kopp kaffi og bli bedre kjent?", ville jeg tatt bort den siste delen. Blir litt for direkte for min smak, men det vekker liksom oppmerksomheten. Prøv å hør litt selvsikker og leken ut? Takk for tipset, skal prøves! :D Ja, må nesten være forberedt på noe sånt. Nå vet jeg ikke om han har dame eller ikke, men vi får se. Håper han er ledig, hehe. Selvsikker og leken er ikke noe problem, så fort jeg har tatt første steget med å prate til han.
Daniel84 Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Er sjelden problemer med å sjekke opp bartendere vel? 90% av de har vel jobben akkurat pga det.
Gjest SemperFi Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 Spør om han vil bli med på nattmat, eller kaffe en dag.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 Æsj... Siste jeg kunne tenkt meg å bli sammen med var en bartender! De vil stort sett aldri binde seg uansett, for de svømmer jo i damer. Hvis det er et ligg du er ute etter kan det være midt i blinken. Han har sikkert kjempegod erfaring! Husk prevensjon! 1
Gjest SweetThing Skrevet 29. november 2011 #10 Skrevet 29. november 2011 Haha, takk for tips! Vel, nå vet ikke jeg helt hva jeg vil enda, og har hatt 9 herlige måneder som singel og nyter de til det fulleste. Og endt opp som kosevenn med bartenderen har jeg ikke hatt noe imot. Uansett, hver sin mening, du vil kanskje ikke ha herlig uforglemmelig sex med en bartender som kan jobben sin, men andre vil Prevansjon er et must, skjer ikke uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå