Gå til innhold

Ønsker og jobbe med barn i alderen 6 -10 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går fortiden på aap og ung ufør, men ønsker å komme meg ut i arbeid igjen.

Nav skal hjelpe meg så jeg får en praksis så jeg får prøvd meg litt frem.

Jeg har fått beskjed om å skrive en liste med ulike typer jobber jeg kunne tenkt meg til neste møte.

Jeg har veldig lyst til å jobbe med mennesker, ønsker å kunne hjelpe mennesker på et eller annet plan. Det er i utgangspunktet barn i alderen 6-10 år jeg kunne tenkte meg og jobbe med.

Jeg er sikker på at det fins mange jobber der jeg kan hjelpe barn i alderen 6-10 år. Men jeg vet ikke om alle disse plassene. Noen forslag til hva slags type jobb det kunne vært?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg går også på aap, og ett år var jeg lærerassistent på en barneskole hvor jeg hadde delansvar for 3 stykker i førsteklasse som trengte veldig tilrettelagt undervisning, også var jeg lærerassistent i timene til 5.klasse pluss at jeg hadde leksehjelp med dem etter skolen.

nå går jeg på barne og ungdomssarbeiderfag igjennom nav-kurs, og om jeg består alle eksamner til sommeren, har jeg praksistid for å gå opp til fagprøven, og da er jeg faktisk ferdig utdannet barne og ungdomsarbeider- da kan jeg jobbe i barnehage, sfo, fritidsklubb, aktivitetsskolen, barnehjem ooooooog så videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...