hkarls1 Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Jeg leter etter en side hvor man kan lage sin egen kokebok, og få den tilsendt i posten. Vet at matprat hadde denne funksjonen tidligere, men nå finner jeg ingen sider som tilbyr dette. Noen som har noen sider på lur? Tenker at dette kan være en flott julegave:)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Jeg lagde kokebok på nett og ga i julegave i fjor. Det var kjempepopulært. Men jeg fant ingen egne kokeboksider, så jeg tok utgangspunkt i en vanlig fotobok og la inn bilder og oppskrifter. Funket fint det.
hkarls1 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2011 Jeg lagde kokebok på nett og ga i julegave i fjor. Det var kjempepopulært. Men jeg fant ingen egne kokeboksider, så jeg tok utgangspunkt i en vanlig fotobok og la inn bilder og oppskrifter. Funket fint det. Takk for tips! Hvilke sider finnes disse fotobøkene da?
MellonCollie Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Denne siden har en fotobok med oppsett tilpasset kokebok Jeg driver og lager en kokebok med denne nå, veldig fornøyd. Men har jo ikke sett noe fremkalt, så jeg kan ikke si noe om kvalitet på bilder etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå