Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vet egentlig ikke hvorfor jeg spør eller hva jeg skal få ut av det :gjeiper: Men... hvilket studie? hva slags emne? Hva er DIN oppgave?

Endret av Noevik
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, i kulturvitenskap, emne folketro og nyreligiøsitet (tar dette som frie studiepoeng, er ikke kulturvitenskap jeg skriver bachelor i). Oppgaven var (leverte i går): Diskuter sammenhenger mellom kategoriene forlketro og nyreligiøsitet. 1 ukes eksamen, 3000 ord. Gikk fint :)

Skrevet

Så bra det gikk fint. Jeg tar master i pedagogikk og skal levere oppgave i ped.filosofi: ulike perspektiv på hva som er en rettferdig fordeling av ressurser innen utdanning. Interessant emne, hadde det ikke vært for at det var under faget pedagogisk filosofi ;)

Skrevet

Har hjemmeeksamen i spesialpedagogikk f.o.m. i morgen :bond:

Skrevet

Har hjemmeeksamen i januar jeg, det er teit det.. føler jeg "må" lese hele jula =S

Går 3 år deltid sosialt arbeid

Skrevet

Så kjedelig. Jeg får heldigvis ha juleferien min med stor J i fred :jepp:

Skrevet

Æææææææææææææ :bond:

Måtte bare få det ut.

Gjest Liss`pia
Skrevet

ææææææææææææææææææææææææææææææhhhhhhh.....................

Jeg også.....

:fnise:

Skrevet

Så kjedelig. Jeg får heldigvis ha juleferien min med stor J i fred :jepp:

Reiser til Trøndelag fra 21-28 desember, for å feire jul med familie, da er IKKE pensumbøkene med! Så selve jula er lesefri her og ;)

Skrevet

Har hjemmeeksamen i morgen (1 uke) i et fag jeg ikke har lest på. Men tenker at det går fint, for jeg skal ha tid til å lese gjennom det som er aktuelt likevel. Skal "kun" skrive" 2500 ord.

Skrevet

Holder på med hjemmeeksamen i kulturvitenskap 102 - skal diskutere forholdet mellom begrepene historie og kulturarv. 3000 ord, fikk den utlevert på mandag, og skal inn igjen på mandag over helgen.

Tar det som frie studiepoeng til en bachelor i historie :)

Men det var ikke lett gitt! Jeg sliter litt må jeg innrømme :sukk:

Skrevet

Jeg får utdelt hjemmeeksamen i exfac 12. desember. Har fire dager på den.

Skrevet

Jeg har en slags hjemmeeksamen, men foreleseren kaller det for semesteroppgave. Vi har jobbet med oppgaven ganske lenge, men det eksisterer ingen oppgavetekst og retningslinjene er veeeeeeldig vage. Så jeg startet vel for en måneds tid siden, men siden det er vanskelig å vite hva som egentlig kreves har jeg slitt en del.

Jeg skriver om sammenhengen mellom selvoppfatning og trivsel når man er i fysisk aktivitet. Skal levere på mandag. Skoleeksamen 2. desember og så er det juuuuuleferie! :D

Skrevet

Går master i organisasjons og ledelse. Hadde hjemmeeksamen i personalledelse for en måned siden. Oppgaven gikk ut på å skulle løse et utlevert ledelsescase, analysere situasjonen og komme med forbedringstiltak.

Tid: 48 timer

Krav: 10 sider +/- 1 side.

Min oppgave: ca. 3700 ord.

Alle i klassen gjorde det bra!

Gjest Liss`pia
Skrevet

Går master i organisasjons og ledelse. Hadde hjemmeeksamen i personalledelse for en måned siden. Oppgaven gikk ut på å skulle løse et utlevert ledelsescase, analysere situasjonen og komme med forbedringstiltak.

Tid: 48 timer

Krav: 10 sider +/- 1 side.

Min oppgave: ca. 3700 ord.

Alle i klassen gjorde det bra!

Ah interessant.. Jeg kjenner jeg er litt tårevet angående min hjemmeeksamen, jeg kan ikke litteraturen godt nok og motivasjonen er dermed ikke helt på topp. Skulle gjerne hatt mer tid! Synes ikke ordomfanget er problematikken på master men INNHOLDET!! Uffa, det går sikkert fint (bedre enn jeg tror)...

Gjest Liss`pia
Skrevet

Må bare si en ting. Det er veldig vanlig at de fleste studier har egne "klassesider" på fb, synes det er helt allright med tanke på diskusjoner og spørsmål. Men...lignende spørsmål som "hvor langt er dere kommet?" eller "jeg har skrevet *antall* ord" og ellers syting og klagring +++ plager vettet av meg. Blir type "stressforum"... (likevel klarer jeg ikke å la være å gå inn å se :sjenert: )

Skrevet

Ah interessant.. Jeg kjenner jeg er litt tårevet angående min hjemmeeksamen, jeg kan ikke litteraturen godt nok og motivasjonen er dermed ikke helt på topp. Skulle gjerne hatt mer tid! Synes ikke ordomfanget er problematikken på master men INNHOLDET!! Uffa, det går sikkert fint (bedre enn jeg tror)...

Jepp, innholdet er jo definitivt det viktigste. Utfordringen ligger i å skrive faglig innsiktsfullt innenfor kravet (ordomfanget) som er satt. Prøvelsen er å ha en jevnt over god tekst fra første til siste side.

Ønsker deg lykke til Liss`pia! You can do it!! ;D

Gjest Liss`pia
Skrevet

Takk :klemmer:

Tror det er på tide å sette i gang med dagens skriveøkt OG pelle meg ut av kg ;) vi snakkes om en time :fnise:

Skrevet

Har hjemmeeksamen i amerikanske konspirasjonsteorier. Skal skrive 5000 ord.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har hjemmeeksamen i amerikanske konspirasjonsteorier. Skal skrive 5000 ord.

Mvh Yvonne :heiajente:

Oi så spennende! Hva studerer du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...