Gå til innhold

Bella’s Twilight Wedding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke lest eller sett Twilight, men jeg har sett bilde av kjolen og den synes jeg er pen. Synes det er fint at det begynner å kommer kjoler hvor man dekker armer og rygg og har litt andre lekre detaljer.

Jeg ville nok aldri giftet meg i en kjole som var en tro kopi av en "kjendis-kjole", men det er jo ikke til å fornekte av kjendisene påvirker mye av det som blir trendy, hvertfall innen brudekjoler. Tror vi kommer vil å se veldig mange Kate inspirerte kjoler de neste årene. Det samme kan komme til å gjelde for Twilight-kjolen. Og det synes jeg er helt greit^_^

• Liker 1
Skrevet

De er jo ikke like. Hun brukte jo bare en kjole.

Skrevet

Jeg synes den ble for "nattkjole-aktig" framme. Liker at det kan være stor kontrast mellom framside og bakside når det kommer til pynt/stæsj, men her ble framsida for enkel, synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Syntes den var kjedelig og litt kjip, selv om jeg egentlig er kjempefan av kjoler med ermer, men mer av den typen Kate Middleton hadde.

Skrevet

Synes ikke den var noe fin. Rett og slett litt nattkjole foran, som noen nevnte, og altfor mye stæsj bak.

• Liker 1
Skrevet

Den passet inn i filmen, fordi omgivelsene og klærne til Bella ofte er nedtonet. Men i real life ville fremsiden kanskje virke for simpelt :)

Skrevet

Jeg syns baksiden var nyyydelig - og elska formen.. likte ikke helt sømmene på forsiden, men alt i alt var kjolen fin :-)

Skrevet

ELSKET baksiden! Men jeg likte nesten enda bedre den hun hadde i "mareritt bryllupet" :)

Skrevet

tror jeg hadde synes det hadde vært litt "fjortis" å gifte seg i samme kjole som de bruker en i en av de mest opp-hypa film seriene på lenge :filer:

Skrevet

Trrrrrrragisk...

Men nå mener jeg også at Twilight er noe ræl og skjønner ikke hvorfor noen blir så opphengt i det.

Skrevet

De er jo ikke like. Hun brukte jo bare en kjole.

Den ene er official replica, hvis du kan lese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...