AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Er det noen som har tatt restylane i leppene og ikke blitt fornøyd med resultatet?
NullHull Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 (endret) Ingen? Joda! Jeg har tatt det tre ganger. Første gangen ble det bra, den neste gangen ble leppene mine fulle av klumper. Ikke at det syntes så godt, men jeg hadde jo disse klumpene i mange, mange måneder, så da bannet jeg på at dette var ikke verdt hverken smerten eller tusenlappene det kostet! Så pauset jeg et par år, og for noen måneder siden fikk jeg lyst å prøve igjen. Men da tok jeg kun i kantene av leppene+de små rynkene rundt munnen. Ble kjempefornøyd. Og idag, faktisk, skal jeg av gårde igjen, for mye vil ha mer , og jeg har lyst å prøve å fylle hele leppene en gang til. Mye fordi jeg føler at hudpleieren jeg går til nå er mye mer profesjonell og nøye enn hun jeg var hos de første gangene, dessuten er hun jobber hun veldig raskt, noe som jeg synes har mye å si ettersom det er en nokså smertefull prosess. Endret 24. november 2011 av NullHull
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 uff det hørtes ikke noe særlig ut. Hvor tok du det den gangen det ble mislykket? er det veldig vondt selvom du har bedøvelse?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Jeg har tatt det tre ganger! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si... Altså, det er kjempefint på dag to og dag tre, for da har den verste hevelsen gått ned. Men etter det, har jeg knapt sett forskjell. Varte maks en måned hos meg, og da er det ikke verdt 3500 kr, etter min mening. Har tatt 1 ml alle gangene, og ønsket ikke Angelina-lepper, bare litt fyldigere. Jeg kommer ikke til å kaste bort mer penger på det. Synd det ikke finnes noe trygt som er permanent...
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Jeg har tatt det tre ganger! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si... Altså, det er kjempefint på dag to og dag tre, for da har den verste hevelsen gått ned. Men etter det, har jeg knapt sett forskjell. Varte maks en måned hos meg, og da er det ikke verdt 3500 kr, etter min mening. Har tatt 1 ml alle gangene, og ønsket ikke Angelina-lepper, bare litt fyldigere. Jeg kommer ikke til å kaste bort mer penger på det. Synd det ikke finnes noe trygt som er permanent... Så rart! Det står jo at det skal vare fra 6-12 mnd.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Så rart! Det står jo at det skal vare fra 6-12 mnd. Det har ikke vart så lenge på noen jeg kjenner. Salgstriks det der. Det har sikkert vart så lenge hos 1 av 1000 personer. Jeg tror du er heldig om det varer så lenge som 3 mnd'er.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Så teit da Hvor tok du det hen? Jeg skal til ellipseklinikken og få restylane. Håper jeg er heldig med at det varer lenge da.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 To ganger på Ellipse og en gang på en hudpleieklinikk på Majorstua. Ja, får håpe du er en av de heldige da Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 Ble skikkelig i tvil nå. Er jo bortkastet å bruke 2500 på noe som varer i 1 måned.
Djungelvrål Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Det er maaange der ute med mislykkede resultater. Bare å ta seg en tur på kjøpesenteret og se alle 19 åringene med dolly-lepper. De er overalt. Men de er kanskje strålende fornøyd, hva vet jeg...
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #12 Skrevet 24. november 2011 Jeg skal bare ta 0,5 ml, så kommer ikke til å få dolly-leppe, heldigvis Vil bare ha litt mer volum i overleppen. Men om det er ute igjen etter 1 måned, så vet jeg ikke om jeg gidder asså.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #13 Skrevet 24. november 2011 Det er maaange der ute med mislykkede resultater. Bare å ta seg en tur på kjøpesenteret og se alle 19 åringene med dolly-lepper. De er overalt. Men de er kanskje strålende fornøyd, hva vet jeg... Skal vedde på at det er mange du både har sett og snakket med som du ikke engang har lagt merke til at har Restylane også. Noen kler der, andre ikke. Noen overdriver, andre ikke. Jeg er en av de som fikk veldig mange komplimenter over hvor fine lepper jeg hadde rett etter at jeg hadde tatt det (disse personene visste ikke at jeg hadde tatt Restylane). Jeg fortalte det både til mor, søster og noen venninner, og ingen av dem kunne se at det var noe "kunstig" eller rart ved leppene, de var rett og slett bare naturlig fyldige. Jeg digget det, men det varte så kort at jeg har ikke råd (eller gidder å måtte gjemme meg i to dager etterpå fordi man er hoven og ser ut som en kyssefisk) til å opprettholde dette hver eneste måned.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #14 Skrevet 24. november 2011 Jeg skal bare ta 0,5 ml, så kommer ikke til å få dolly-leppe, heldigvis Vil bare ha litt mer volum i overleppen. Men om det er ute igjen etter 1 måned, så vet jeg ikke om jeg gidder asså. Aller mest sannsynlig vil du være litt "Dolly" både samme dag og dagen etter (med andre ord: ikke dra på fest dagen etter!), selvom det kun er 0,5 ml. Hvis du virkelig vil, og har råd til å "miste" 2500 kr hvis det ikke skulle vare, synes jeg du burde teste det ut. Du finner jo aldri ut hvor lenge det varer på deg hvis du ikke prøver Det kan jo være det faktisk varer både to og tre måneder hvis du er heldig
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #15 Skrevet 24. november 2011 Jeg har et par dager på å kansellere, så får tenke meg godt om:) Har aldri forandret noe på utseendet mitt før (bortsett fra nappe øyenbryn og sånn ), så jeg synes det er litt skummelt! Men samtidig er jeg veldig nysgjerrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå