philippa starck Skrevet 13. desember 2003 #1 Skrevet 13. desember 2003 Godt og varmt i huset da jeg sto opp og hentet Lille Frø i sengen. Julelysestakene lyste litt opp i stuen og kjøkkenet, mørkt ute. Mannen sto opp og lagde omelett til frokost, Lille Frø ble badet og stelt og ventet ivrig på frokost hun også. Sitte tre stykker - vår egen lille familie - rundt kjøkkenbordet, telys på bordet, Lille Frø pludrende "mamma" og "pappa", tydelig helt fornøyd med å ha oss begge to rundt seg. En blid jente, en flott mann: hva mer kan man ønske seg? Sitte lenge ved bordet og bare nyte, prate om alt og ingenting. Glede seg til en deilig helg. Ikke ha noen planer. Jeg får si som Bjørn Eidsvåg: Kan eg ha det bedre enn eg har det nå?
Væren Skrevet 13. desember 2003 #2 Skrevet 13. desember 2003 :D Nei, jeg tror ikke det går an! Så fint at du setter pris på de nære ting. Jeg gleder meg også over slike gylne stunder! Kos deg med familien din!
Saeria Skrevet 13. desember 2003 #5 Skrevet 13. desember 2003 Åååh, så koselig. Tror ikke du kan ha det bedre da, nei. :D
Gjest care Skrevet 13. desember 2003 #6 Skrevet 13. desember 2003 :blunke: Så koselig dere har det. Det er godt å ha det godt
Nala Skrevet 13. desember 2003 #8 Skrevet 13. desember 2003 Så koselig å lese gladinnlegg som dette. Kos deg videre du :D
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. desember 2003 #10 Skrevet 14. desember 2003 litt emosjonell nå ja... Så KOSELIG!
MarianneE Skrevet 15. desember 2003 #11 Skrevet 15. desember 2003 Hverdagslykke er den beste lykken, synes jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå