Gå til innhold

Klokka på mobilen min lever sitt eget liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skulle legge meg i går kveld oppdaget jeg at mobilklokka var over en time feil. I stedet for 00.05 sto den på 01.15. Jeg stilte den til rett tid og satte på alarmen. I morges forsov jeg meg kraftig, kan man si, og da jeg skulle sjekke mobilen sto klokka på litt over 01... Jeg så også at datoen var søndagens. Jeg stile både dato og klokkeslett, men da jeg skulle se på den etter en stund var den plutselig en time foran igjen. Og igjen.

Hva er det som skjer? Jeg har ikke vært inne på noen innstillinger. Eneste jeg synes var rart her forleden, var da jeg var på et kurs og hadde satt telefonen på lydløs, men likevel fikk melding med varseltone - en annen varseltone enn jeg har når den står på generell. Da viste det seg at det var stilt inn på varseltone innenfor lydløs-valget, men kun på meldinger. Dette har jeg ikke gjort selv. Jeg visste ikke engang at det var en mulighet. Jeg slo meldingstonen på lydløs av, og den har ikke dukket opp igjen siden.

Help, anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tillegg: det som skjer nå er at hver gang jeg forsøker å stille klokka til riktig tid igjen, så er den tilbake til 01.-ett eller annet... Den vil bare ikke det jeg vil! :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...