Gå til innhold

Irriterende nevøer

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror det er en del lignende tråder, men jeg måtte bare skrive det ned her.

Kjæresten min har en bror og svigerinne som er kjempehyggelige og de har to barn, en gutt på 12 og en gutt på 7. Når vi spiser sammen og de er tilstedet klarer de aldri å sitte i ro, begynner å skrike, krangle etc og foreldrene sier ifra men gjør egentlig ingenting, Jeg skjønner at de kanskje ikke vil 'make a scene' når det er gjester tilstede, men nå har jeg merket at de aldri gjør noenting egentlig. Guttene er veldig aktive, og slår meg, og andre, skriker, løper rundt i huset og hører ikke på når noen sier at de må være litt roligere, de hører aldri på når noen spør om de kan gjøre noe. De blir aldri straffet og oppførselen deres får aldri konsekvenser. Når jeg eller kjæresten min passer på dem er det virkelig ikke noe gøy eller koselig. Akkurat som hos foreldrene hører de ikke på oss heller. Jeg er mye strengere enn kjæresten min men siden jeg ikke har vært i denne familien min så lenge mener jeg at jeg ikke burde være den strenge kjæresten til tanta enda. Jeg sier så klart ifra at han må slutte å slå meg/oss selvfølgelig, men jeg syns det er litt flaut samtidig når foreldrene er i samme rom og ikke sier noenting.

Jeg har merket at både kjæresten og foreldrene syns at oppførselen deres er pga at de er så aktive og har så mye energi at at det ikke er så mye å gjør med. Men det syns ikke jeg betyr at de bare kan skrike så mye de vil. Jeg har aldri lyst å passe på de to guttene (og det skjer ganske ofte) men jeg vil jo ha et bra forhold til dem. Men jeg gidder egentlig ikke når de bare er frekke og fysisk agressive.Har prøvd å være hyggelig og lekt med dem og være positivt, men det hjelper ikke særlig mye.

Hva mener dere, burde jeg begynne å bli veldig streng? Han liker å låne ipaden vår når han er på besøk hos oss og jeg har flere ganger nektet han siden han er så frekk av og til, men jeg vet ikke....? ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Syns det er bra du nekter han ipaden hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...