AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Hei Jeg skal på en stor kjendisfest og lurte på om noen kunne hjelpe meg med en "icebreaker".. Hva sier man... til celebritene? Har noen gode forslag til en kul, eller interessant icebreaker tar jeg det imot med takk
Wonders Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Ren og skjær høflighet er alltid beste rådet mitt. Gode manerer gjør inntrykk. 3
Gjest shirelle Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 hva slags kjendiser? :gjeiper: jeg har festet med kjendiser en gang før. Jeg ble alt for full og dummet meg ut litt. så ikke drikk for mye. Vet ikke hva du kan si, er ikke god på icebreakere.. Jeg snakket mest med kjærestene til kjendisene egentlig.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Snakk med dem som du ville snakket til hvem somhelst andre? :gjeiper:
Gjest Belle Gunnes Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Kjendiser er helt normale mennesker altså :gjeiper: Du snakker til de som hvilket som helst annet menneske. Ingen big deal. Bare ikke heng deg rundt halsen på de og kom med fyllevrål
Pene sko... Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Hei Jeg skal på en stor kjendisfest og lurte på om noen kunne hjelpe meg med en "icebreaker".. Hva sier man... til celebritene? Har noen gode forslag til en kul, eller interessant icebreaker tar jeg det imot med takk En fin icebreaker etter mitt skjønn er å spørre om musikk som de liker, men som de samtidig er litt flaue over å innrømme at de liker. Da blir det straks litt mer personlig, og ikke bare regular høflig pjatt. Og for all del ikke føl deg underlegen. I'm just saying. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 De er vel som sagt over her, mennesker de også. Vanlig høflighet og snillhet. Men hva slags kjendiser er det snakk om? Er det rikinger på galla eller mer typen pardise hotel-kjendiser eller musikere, som f.eks. hiphopere?
Pene sko... Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 (endret) Jeg tipper finanseliten på galla. Eller i hvert fall deler av den. Endret 23. november 2011 av Pene sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå