AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Ja, jeg er fullstendig gal! Jeg aner ikke om dette komme til å gå, men jeg skal altså ha matte-eksamen i 1T på onsdag, så jeg skal sitte å regne matte i hele natt og hele dagen, og helt til kvelden kommer. Så skal jeg stupe i seng mellom 22-23 engang og få matte-søvenen min, før jeg må opp kl.6 og komme meg til eksamenslokalet! Exciting! Har beregnet å bruke 3 timer per kapittel, og har 6 kapittel å regne igjennom. Begynner nå, nøyaktig kl.03:00 og håper å være ferdig til 22:00 denne tirsdagskvelden. Ønsk meg lykke til! Kommer til å ta småpause innemellom, for man kan jo ikke sitte i ett å regne matte i 20 timer! PS: om det er noen i samme situasjon, så kan vi støtte hverandre her! 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Tusen takk! DET trenger jeg! Kommer sikkert til å stikke innom her i pausene. Ja, NÅ skal jeg begynne. Måtte bare på do først ... 1
Gjest D_flatmajor Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Lykke til! Dette kan fint gå tror jeg, noen takler å jobbe på den måten. Iallefall i korte perioder. Jeg har gjennomført lignende stunts selv i eksamenstida, så jeg ser ikke på det som galskap!
Gjest Cosette Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 (endret) Hehe, jeg sitter her og skriver oppgave (går på universitetet) som skal inn i morgen. Eller rettere sagt utkast til eksamensoppgave som skal inn til veileder. Er snart ferdig da, men det føles allikevel helt forferdelig å sitte oppe sånn om natten Heldigvis har jeg ingen undervisning eller noe annet på planen i morgen, så da kan jeg sove Endret 22. november 2011 av Cosette
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Lykke til! Dette kan fint gå tror jeg, noen takler å jobbe på den måten. Iallefall i korte perioder. Jeg har gjennomført lignende stunts selv i eksamenstida, så jeg ser ikke på det som galskap! Å, det var godt å høre! Syns du at det gikk bra da? Håper på å nå opp til en 6-er Altså, jeg har vært igjennom pensum før, men jeg må repetere en god del ting. Problemet er bare å holde ut
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Hehe, jeg sitter her og skriver oppgave som skal inn i morgen. Eller rettere sagt utkast til eksamensoppgave som skal inn til veileder. Er snart ferdig da, men det føles allikevel helt forferdelig å sitte oppe sånn om natten Heldigvis har jeg ingen undervisning eller noe annet på planen i morgen, så da kan jeg sove Ja, jeg forstår deg godt. Det er i sånne situasjoner man skulle ønske man hadde bedre tid! Hadde man bare begynt før ... Men utrolig hva man får til under press! Jeg føler jeg blir hyper innvendig og holder uuuut ...
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Håper du også har regnet gjennom de tre eksamenene som har vært tidligere. Det er stort sett samme type oppgaver som går igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå