AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Trenger noen kreative sjeler her! Har et belte som jeg kjøpte uten beltespenne. Type slik: http://www.qualistore.no/accessories/images/belte_snap_on_sort_250x181.png Den skal "henge" på rompa, ikke i hengslene. Slik at den ikke må ryke om jeg setter meg ned(beltet blir strekt) Bør vere noe jeg lett kan få av meg også! Det bør helst vere usynlig
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Eeeen.. beltespenne? Ja, noe som vil binde beltet uten at det sklir av. En smart måte å feste det på! Kjøpte belte uten spenne
Cho Kon It Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Ja, noe som vil binde beltet uten at det sklir av. En smart måte å feste det på! Kjøpte belte uten spenne Jeg vil jo altså påstå at en beltespenne er den smarteste måten å feste et belte på. Men hvis du vil ha noe som ikke synes, kanskje fiskesen kunne vært noe? Vil ikke beltet se veldig rart ut uten beltespenne? Det er jo en sånn slags hempe der hvor man egentlig skal feste spennen..
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Jeg vil jo altså påstå at en beltespenne er den smarteste måten å feste et belte på. Men hvis du vil ha noe som ikke synes, kanskje fiskesen kunne vært noe? Vil ikke beltet se veldig rart ut uten beltespenne? Det er jo en sånn slags hempe der hvor man egentlig skal feste spennen.. Jo, det kunne vert noe å prøvd. Har brukt julegavebånd som er ganske greie å knyte stramt, og bare klippe opp etterpå, men de skled fra hverandre. Får ikke tak i beltespenne noen plass, bare med dilldall på
chikako Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 http://www.stoffogstil.no/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=4900 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå