AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 ..på blogg.no, slik man kan på blogspot.com? Altså, at man kan f.eks skrive " gå inn HER og se", og når man klikker på HER, kommer man direkte til siden (akkurat som her på Kvinneguiden). Nå må jeg jo skrive inn en hel nettadresse som leserne mine på kopiere, for så å lime inn i en ny fane. Er det virkelig så dårlig på blogg.no?? Isåfall går jeg nok tilbake til blogspot.com, for nå begynner det å hope seg opp med ulemper der inne.
Gjest Apophis Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Eg er ganske sikker på at eg har sett slike linker hos blogg.no bloggere. Om du vil dele ei nettside kan du forresten bruke klipp ut/kopier og lim inn istedefor å skrive heile adressa selv
Fanta Exotic Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 På blogg.no må du merke det du skal ha som lenke. F.eks skriv HER, merk det med pilen, og trykk på lenkesymbolet. Det er ikke mulig å trykke på tegnet, så lenge ingenting er merket. Der kan du skrive inn lenkens URL. Spør hvis du ikke får det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå