Gå til innhold

Kjære Meny-ansatt på Oslo City..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..i kjøtt/ferskvare disken, høy med tatoveringer på armene, noen-dagers-skjegg og pene øyne;

Du er HEIT !! :rodmer:

• Liker 44
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søtt :fnise:

Skrevet

Blir mye kjøttspising på deg fremover da skjønner jeg ;)

• Liker 19
Skrevet

Blir mye kjøttspising på deg fremover da skjønner jeg ;)

:skratte: JEG DØR AV LATTER !!

• Liker 2
Skrevet

Nå fikk jeg nesten litt lyst til å ta meg turen dit bare for å se :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Nå vet jeg hvor jeg skal i morgen ... :gjeiper:

• Liker 4
Skrevet

..i kjøtt/ferskvare disken, høy med tatoveringer på armene, noen-dagers-skjegg og pene øyne;

Det er godt du sier ifra her, siden det er mye større sjangse for at det blir no pårræ da, enn om du hadde fortalt han det da du så han.

• Liker 6
Skrevet

...er du mann eller dame, AB?

Skrevet

...er du mann eller dame, AB?

Dere må ikke stjele han fra meg nå damer :lur:

Sist jeg sjekka så var jeg veldig kvinnelig gitt! :)

• Liker 2
Skrevet

Det er godt du sier ifra her, siden det er mye større sjangse for at det blir no pårræ da, enn om du hadde fortalt han det da du så han.

var der du skulle ha jobba!

Skrevet

Jeg er godt gift, men for å døyve nysgjerrigheten tror jeg jammen meg at jeg skal gå innom der på vei hjem :fnise:

PS: det ligger på veien, så jeg er ingen stalker :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Jobber deltid ved en Kiwi butikk, der er det nemlig en kar som er ofte innom og handler (fast kunde) Han er fin, er helt umulig å la være å ha øyekontakt!

Blir alltid litt småprat, men får jo ikke "lov" til å spørre dem om å ta en kopp kaffe :P

Skrevet

var der du skulle ha jobba!

Haha, neitakk... Prøvde meg på en butikkjobb en gang, men det var ikke helt meg. Kundene blei så missfornøyde når jeg kjefta dem ned fordi jeg syns de var teite :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

...jeg lurer på hvor mye rar trafikk de får i kjøttdisken på Meny Oslo City de kommende dagene.. :P

(Nei, jeg bor for langt unna).

• Liker 13
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

...jeg lurer på hvor mye rar trafikk de får i kjøttdisken på Meny Oslo City de kommende dagene.. :P

(Nei, jeg bor for langt unna).

hehe, akkuratt det klikka jeg meg inn her for å skrive også!

tenk om de ansatte i butikken, eller de med høyere makt i butikken blir mistenksomme til at noe tydeligvis er på gang, siden det kommer inn jenter etter jenter å titter bortom kjøttdisken :fnise:

man er vel kanskje litt ekstra mistenksomme på slik oppførsel (det kan jo se om som man planlegger noe rart) bevist og/eller ubevist etter 22.juli...

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Skrevet

HAHA! Jeg må innom selv :fnise:

Skrevet

Haha, neitakk... Prøvde meg på en butikkjobb en gang, men det var ikke helt meg. Kundene blei så missfornøyde når jeg kjefta dem ned fordi jeg syns de var teite :gjeiper:

ville ikke møtt deg med kjøttøksa nei... :sjenert:

Skrevet

Jeg er godt gift, men for å døyve nysgjerrigheten tror jeg jammen meg at jeg skal gå innom der på vei hjem :fnise:

PS: det ligger på veien, så jeg er ingen stalker :sjenert:

ok, det tror vi på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...