sebra Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Noen som har noen erfaringer med sko fra HM? Vurderer å bestille ett par på nettet, men har aldri kjøpt noe sko der så er usikker på størrelsen.
Gjest Survival Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Akkurat samme størrelse som ellers. I hvert fall så bruker jeg den samme skostr fra H&M som fra andre skobutikker.
UnderCover Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Jeg kan ikke kjøpe sko derfra på nett. Jeg har gjort det, og de skoene passet ikke mine bein i det hele tatt. Jeg har ingen "klump"føtter, men de var supersmale.
sebra Skrevet 21. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2011 Jeg kan ikke kjøpe sko derfra på nett. Jeg har gjort det, og de skoene passet ikke mine bein i det hele tatt. Jeg har ingen "klump"føtter, men de var supersmale. Det er det, er litt redd for at de skal bli smale, har ikke klumpføtter jeg heller men. Var på HM istad, men de hadde selvfølgelig ikke skoene.
UnderCover Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Det er det, er litt redd for at de skal bli smale, har ikke klumpføtter jeg heller men. Var på HM istad, men de hadde selvfølgelig ikke skoene. I og med at vi da har det "samme" så vil jeg ikke anbefale å kjøpe på nettet. (du kan jo returnere dem, men likevel), vent heller til du finner noen du kan prøve fra H&M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå