Gjest meg og meg Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Hei Trenger noen gavetips. Først min bror på 28. Pleier å kjøpe for rundt 500 kr til hverandre. Mine foreldre også. De har liksom alt de trenger. Konsert ga jeg forrige året. Bruker rundt 400 kr per person på dem. Min bror har i sommer gått inn i et forhold og bor nå sammen med henne. Kjenner ikke henne så godt enda da vi bor veldig langt vekk. Har møtt henne et par ganger. Bør jeg kjøpe gave til henne også? Hun skal ikke feire jul hos oss?
Gjest NozMonster Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 hahaha...nå ble jeg nesten litt skremt her jeg har ikke andre valg enn å følge med i denne tråden, fordi: jeg har også en bror på 28 foreldre i 60 åra min bror fikk seg samboer i sommer, de bor heller ikke særlig langt unna, bare mellom 1-2 mil, men jeg kjenner henne heller ikke såå godt! hun skal heller ikke feire jul med oss det er ikke lenge siden jeg heller ga opplevelse i julegave ..........eeeh? er du min hemmelige og usynelige tvillingsøster!?! 1
Gjest Solsmil Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Hei Trenger noen gavetips. Først min bror på 28. Pleier å kjøpe for rundt 500 kr til hverandre. Mine foreldre også. De har liksom alt de trenger. Konsert ga jeg forrige året. Bruker rundt 400 kr per person på dem. Min bror har i sommer gått inn i et forhold og bor nå sammen med henne. Kjenner ikke henne så godt enda da vi bor veldig langt vekk. Har møtt henne et par ganger. Bør jeg kjøpe gave til henne også? Hun skal ikke feire jul hos oss? skal din bror feire julen med dere, men ikke hun? Isåfall synes jeg kanskje ikke du trenger å gi henne gave. Skal din bror feire julen sammen med henne, uten dere, så kan du kanskje gi henne gave
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Jeg synes du skal gi henne en gave også. Kanskje en håndkrem eller noe. Ikke så dyrt. Visst du vil gi dem to noe sammen så kan du kjøpe teater/konsert- billetter Men visst du kjøper en og en, kanskje din bror vil ha seg en liten duppedings? Feks en flyvende vekkerklokke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå