Gjest caramiacaramella Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg skal blant annet kjøpe sånne mugger hvor det står skrevet "World's Best Mom" på til foreldrene mine til jul. Dette er noe de har nevnt før at de syntes det hadde vært koselig, og jeg så slike kopper i en butikk her jeg bor. Man kan få skrevet på det man vil, eller man kan få laget et bilde på koppen. Synes dere det høres rart eller harry ut hvis jeg feks skriver bakpå koppen til mamma "love from *navnene til oss barna*"? Bør jeg la det være med "World's best mom" og ikke ha den hilsenen bakpå? Mammas kopp skal være litt feminin med blomster på etc, men jeg lurer på om jeg ikke må finne en litt mer "mannlig" en til pappa, men jeg vil ikke at den skal bli kjedelig heller. Hvis jeg skriver en melding bakpå til en av dem må jeg jo nesten gjøre det på begge? Setter veldig pris på synspunkter rundt dette:)
CathFoto Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Hilsen er koselig, men med mindre foreldrene dine er engelske så er det teit/harry med teksten på engelsk. 2
mlilja Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Gå inn på nfoto.no Der kan du få skrevet hva du vil! Kan også bruke bilder hvis det er ønskelig De er rimelige og har superrask levering!
Gjest caramiacaramella Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Hilsen er koselig, men med mindre foreldrene dine er engelske så er det teit/harry med teksten på engelsk. Det er jeg forsåvidt enig i, men iom at jeg bor i Storbrittania og har bodd her flere år tror jeg ikke de har noe imot akkurat det:)
Gjest caramiacaramella Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Gå inn på nfoto.no Der kan du få skrevet hva du vil! Kan også bruke bilder hvis det er ønskelig De er rimelige og har superrask levering! Takk, har kikket der nå - mye fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå